لوگو کافه گردی تهران
لوگو کافه گردی تهران

بهترین کافه های ولنجک تهران

لیست کافه های ولنجک تهران به همراه نقشه، آدرس دقیق، تلفن ، عکس، امکانات و ویژگی های آنها

لیست کافه های ولنجک تهران

0.0/5
ولنجک
0.0/5
ولنجک
0.0/5
ولنجک
0.0/5
ولنجک

کافه های ولنجک

در میان غوغای زندگی مدرن، گاه دنبال مکانی دنج و آرام می‌گردیم تا در اون به نغمه‌های آرامش‌بخش وجودمون گوش بدیم. کافه‌ها به عنوان پاتوقی برای دوستداران قهوه و طعم‌های ناب، فضایی دلنشین برای رهایی از استرس و مشغله‌های روزانه ارائه می‌کنن. ولنجک، به عنوان یکی از محله‌های خوش آب و هوای شمال تهران، با کافه‌های متنوع و جذابش، به سمفونی زندگی در این کلان‌شهر تبدیل شده. فضای آرام و دلنشین کافه ‌های ولنجک تهران، انگار نغمه‌ای آرامش‌بخش در سمفونی پرهیاهوی زندگیه. این کافه‌ها، محلی ایده‌آل برای دورهمی‌های دوستانه، گپ و گفت‌های صمیمانه، مطالعه و انجام کار، و حتی برگزاری جشن‌های تولد و مناسبت ‌های مختلف هستن. چشم‌اندازهای دل‌انگیز خیلی از کافه های ولنجک که در دامنه کوه و با چشم‌اندازی رو به طبیعت و مناظر سرسبز و چشم‌نواز واقع شدن، به ویژگی های جذاب این کافه ها اضافه میکنه.

فهرست مطالب

بهترین کافه های ولنجک تهران

اگه شما دنبال انتخاب کافه های خوب در ولنجک هستید، در این قسمت، بهترین کافه های ولنجک تهران رو بر اساس کیفیت غذا، قیمت و نوع خدمات براتون قرار دادیم.

1- کافه بین المللی لورنزو – خیابان امیرآبادی ولنجک

یکی از بهترین کافه رستوران های ولنجک همراه با پرسنل حرفه ای و بهترین سرآشپز ها، کافه رستوران بین المللی لورنزو هستش. این کافه موسیقی زنده هم دارن و میتونید جشن ها و تولداتون رو در این کافه برگزار کنید. اگه علاقه مند به قلیان هم هستیم میتونید جدیدترین طعم هارو در این کافه قلیان تست کنید.

آدرس: ولنجک- خیابان امیرآبادی- نبش گلستان سوم

شماره تماس: 22434867-021

برای مشاهده اطلاعات کامل این کافه رستوران به صفحه مربوط به کافه بین المللی لورنزو مراجعه نمایید.

کافه بین المللی لورنزو - خیابان امیرآبادی ولنجک
کافه رستوران لیویا - نرسیده به خیابان ثارالله

2- کافه رستوران لیویا – نرسیده به خیابان ثارالله

یکی از خوشمزه ترین و با کیفیت ترین کافه های ولنجک تهران اینجاست. منو غذای ایرانی و فرنگی کاملی دارن و غذاها زیر نظر حرفه ای ترین سرآشپزها سرو میشه. دیجی هم دارن که باعث میشه رفتن به این کافه یکی از بهترین تجربیات کافه گردی بشه.

آدرس: ولنجک- انتهای سیزدهم- نرسیده به خیابان ثارالله

شماره تماس: 26708156-021

برای مشاهده اطلاعات کامل این کافه رستوران به صفحه مربوط به کافه رستوران لیویا مراجعه نمایید.

3- کافه سکندکاپ – پاساژ گالریا

یه کافه با دیزاین زیبا با کلی غذای خوشمزه که طبقه اول پاساژ گالریا واقع شده. کافه سکندکاپ تنها نماینده رسمی کافی شاپ سکند کاپ کانادا در ایران هستش و با پرسنل حرفه‌ای شون میتونید تو این کافه لحظات زیبایی رو درکنار عزیزانتون سپری کنید.

آدرس: ولنجک- خیابان 13- پاساژ گالریا- طبقه اول

شماره تماس: 26804403-021

برای مشاهده اطلاعات کامل این کافه رستوران به صفحه مربوط به کافه سکندکاپ مراجعه نمایید.

کافه سکندکاپ - پاساژ گالریا
کافه رستوران اینترنی - پاساژ توچال

4- کافه رستوران اینترنی – پاساژ توچال

کافه رستوران اینترنی شعبه ولنجک با دکوراسیون داخلی جذاب حس خیلی خوبی از تجربه کافه گردی در ولنجک تهران بهتون میده. طعم غذاهای این کافه زبون زد هستش و بسیار محوب هستش. کافه رستوران اینترنی هر روزه از ساعت 9 الی 24 پذیرای شما هستش.

آدرس: ولنجک- خیابان چهاردهم- پاساژ توچال طبقه اول

شماره تماس: 09101114144

برای مشاهده اطلاعات کامل این کافه رستوران به صفحه مربوط به کافه رستوران اینترنی مراجعه نمایید.

5- کافه رستوران روبل – پاساژ گالریا

یکی از بهترین کافه های ولنجک تهران کافه رستوران روبل هستش. از غذاهای خوشمزشون تا نوشیدنی های جذابشون اینجارو به یک کافه معروف در ولنجک تبدیل کرده. اگه قصد برگذاری تولد تو این کافه رو دارید مطمئن باشین پشیمون نمیشید و کافه روبل یه شب خاطره انگیز رو براتون به وجود میاره.

آدرس: ولنجک- مرکز خرید گالریا- طبقه هفتم

شماره تماس: 22430130-021

برای مشاهده اطلاعات کامل این کافه رستوران به صفحه مربوط به کافه رستوران روبل مراجعه نمایید.

کافه رستوران روبل - پاساژ گالریا

ویژگی های بارز کافه های ولنجک تهران

کافه های ولنجک باید دارای یکسری ویژگی هایی باشن تا رضایت مشتری رو جلب کنن. این ویژگی ها شامل موارد زیر هستن:

  • تنوع: کافه‌ های ولنجک تهران از نظر تنوع در سبک و دکوراسیون، منوی غذایی و نوشیدنی، و همچنین قیمت، طیف وسیعی از سلیقه‌ها رو پوشش میدن. از کافه‌ سنتی تهران و کلاسیک گرفته تا کافه‌های مدرن و مینیمال، از فضاهای دنج و صمیمی تا کافه های روباز تهران و پرنشاط، و از منو های ساده و مختصر تا منو های مفصل و پر از تنوع، در ولنجک برای هر سلیقه‌ای یک کافه مناسب پیدا میشه.
  • کیفیت: به طور کلی، کافه‌ های ولنجک از نظر کیفیت مواد اولیه، طعم و مزه غذا و نوشیدنی، و همچنین ارائه خدمات در سطح مطلوبی قرار دارن. استفاده از مواد اولیه مرغوب، توجه به ظرافت و زیبایی در سرو غذا و نوشیدنی، و ارائه خدمات باکیفیت توسط پرسنل مجرب، از جمله ویژگی‌ های بارز کافه‌های این منطقه‌اس.
  • امکانات: خیلی از کافه ‌های ولنجک امکاناتی مثل Wi-Fi رایگان، پارکینگ اختصاصی و امکان برگزاری جشن‌ها و مهمانی‌های خصوصی رو فراهم کردن. این امکانات رفاهی، تجربه حضور در کافه رو برای مشتریان لذت‌بخش‌تر می‌کنه.
  • خدمات: علاوه بر ارائه غذا و نوشیدنی، کافه ‌های ولنجک تهران خدمات دیگه ای مثل پخش موسیقی زنده و بهترین طعم های قلیان در کافه قلیان رو هم ارائه میدن.

نکاتی برای انتخاب کافه در ولنجک تهران

قبل از انتخاب بهترین کافه های ولنجک تهران حتما موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • منطقه: با توجه به وسعت ولنجک، انتخاب کافه در منطقه‌ای که برای شما دسترسی آسان‌تری داره، میتونه در صرفه‌جویی زمان و هزینه ‌حائز اهمیت باشه.
  • نوع فضا: اگه دنبال فضای دنج و آرام برای گفتگو هستید، کافه‌های با فضای داخلی و نورپردازی ملایم مناسب‌تر هستن. اما اگر ترجیح میدید از فضای باز و منظره‌های زیبا لذت ببرید، کافه ‌های روف گاردن تهران یا دارای بالکن رو انتخاب کنید.
  • منوی کافه: با بررسی منوی کافه قبل از مراجعه، می‌تونید از تنوع و قیمت غذاها و نوشیدنی‌ها مطلع شده و انتخابی متناسب با سلیقه و بودجتون داشته باشید.
  • نظرات مشتریان: مطالعه نظرات و تجربیات دیگر مشتریان در وب‌سایت‌ کافه گردی تهران، میتونه در انتخاب کافه مناسب به شما کمک کنه.
  • رزرو میز: با توجه به محبوبیت کافه های ولنجک تهران قبل از مراجعه برای رزرو میز در کافه های ولنجک اقدام کنید.
کافه های ولنجک

کافه ‌های ولنجک تهران، برای چه کسانی مناسب هستند؟

ولنجک، به عنوان یکی از محله‌های خوش آب و هوای شمال تهران، به واسطه وجود کافه‌های دنج و زیبا به پاتوقی برای اهالی قهوه و افراد علاقه‌مند به گذراندن اوقاتی خوش در فضایی دلنشین تبدیل شده. تنوع بی‌نظیر کافه ‌های ولنجک تهران در سبک و سیاق، منوی غذا و نوشیدنی، امکانات و خدمات، و چشم‌انداز، این کافه هارو به محلی مناسب برای همه سلیقه‌ها تبدیل کرده.

دانشجویان می‌تونن در کافه‌های آرام و دنج ولنجک به مطالعه و انجام کارهای خودشون بپردازن و از وای‌فای رایگان و صبحانه‌های مقرون به صرفه این کافه‌ها استفاده کنن. خانواده‌ها می‌تونن در فضایی آرام و دلنشین در کنار همدیگه اوقاتی خوش رو سپری کنن و از خوراکی‌های خوشمزه و متنوع کافه‌ها لذت ببرن. افراد شاغل می‌تونن در کافه‌های شیک و مدرن ولنجک جلسات کاریشون رو برگزار کنن و یا در فضایی آرام به انجام کارهای ادارشون بپردازن. علاقه‌مندان به عکاسی می‌تونن از دکوراسیون‌های زیبا و چشم‌اندازهای دل‌انگیز کافه‌های ولنجک تهران برای عکاسی استفاده کنن. گردشگران می‌تونن در کافه‌های ولنجک با فضایی دلنشین و خدماتی مناسب، تجربه‌ای خوشایند از سفر به تهران رو برای خودشون رقم بزنن و زوج‌های جوان می‌تونن در فضایی عاشقانه و رمانتیک، قرارهای عاشقانه خودشون رو به یادماندنی کنن.

در کافه گردی تهران بخوانید :

کافه های شمال تهران | لیست بهترین کافه های شمال تهران به همراه نقشه، آدرس دقیق، تلفن، عکس، امکانات و ویژگی های آنها

سخن پایانی

کافه‌های ولنجک، تنها مکانی برای صرف قهوه و نوشیدنی نیستن، بلکه دنیایی از آرامش، طعم‌های ناب، و خاطرات خوش هستن. در این کافه‌ها می‌تونید از استرس و مشغله‌های زندگی روزمره رها شده و لحظاتی شاد و به یادماندنی رو در کنار دوستان و عزیزانتون تجربه کنید. پس اگه دنبال مکانی دنج و آرام برای گذراندن اوقاتی خوش هستید، کافه‌ های ولنجک تهران منتظر شما هستن. با آغوش باز به دنیای کافه ‌های ولنجک قدم بزارید و نغمه‌ای دلنشین از آرامش و لذت رو در سمفونی زندگیتون تجربه کنید.

نظرات کاربران

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

جدیدترین مقالات

0.0/5
0.0/5
0.0/5
0.0/5
فیلتر پیشرفته
نوع
فیلتر نوع - مالتی
امکانات
فیلتر امکانات - مالتی
موقعیت مکانی
فیلتر موقعیت مکانی - مالتی
نوع فضا
فیلتر نوع فضا - مالتی