لوگو کافه گردی تهران
لوگو کافه گردی تهران

بهترین رستوران های گیاهی تهران

لیست رستوران های گیاهی در تهران به همراه نقشه، آدرس دقیق، تلفن ، عکس، امکانات و ویژگی های آنها

لیست رستوران های گیاهی تهران

0.0/5
نواب
0.0/5
ونک
0.0/5
فرمانیه

رستوران گیاهی

در دنیای پرشتاب امروز، که انسان‌ها درگیر مشغله‌های روزمره هستن، توجه به سلامتی و تغذیه سالم بیشتر از هر زمان دیگه ای اهمیت داره. در این میان، رژیم‌ های غذایی گیاهی و وگان به عنوان راهکاری برای حفظ سلامتی، تناسب اندام و ارتقای کیفیت زندگی مطرح میشن. گرایش به این رژیم ‌های غذایی، نه‌تنها فواید بی‌شماری برای سلامتی انسان داره، بلکه نقشی اساسی در حفظ محیط زیست و منابع طبیعی ایفا می‌کنه. امروزه، شاهد رشد چشمگیر گرایش به سمت رژیم ‌های گیاهی و وگان در سراسر جهان، از جمله ایران، هستیم. این امر، تقاضا برای رستوران‌ گیاهی رو هم به طور قابل توجهی افزایش داده.

رستوران‌ گیاهی تهران با ارائه طیف گسترده‌ای از غذاهای خوشمزه، مغذی و متنوع، به پناهگاهی برای گیاهخواران، وگان‌ها و حتی علاقمندان به امتحان کردن طعم‌های جدید تبدیل شده. در این میان، رستوران ‌های گیاهی تهران، با منوی خلاقانه، مواد اولیه تازه و باکیفیت، فضایی دلنشین و خدمات متنوع، تجربه‌ای منحصر به فرد از صرف غذا رو برای مشتریاشون رقم می‌زنن. در این مقاله یه ویژگی ها و خدمات رستوران گیاهی میپردازیم و بهترین رستوران های گیاهی تهران رو با توجه به نظرات کاربران، کیفیت و خدمات به شما معرفی میکنیم.

فهرست مطالب

رستوران گیاهی

بهترین رستوران های گیاهی تهران

اگر شما به دنبال انتخاب رستوران گیاهی هستید، در این مقاله، به معرفی بهترین رستوران های گیاهی تهران می پردازیم.

1- رستوران گیاهی زمین-شهرک غرب

رستوران گیاهی زمین جزو اولین رستوران گیاهی تهران هستش که هرنوع غذای گیاهی بخواید اینجا گیر میارید. رستوران زمین جزو رستوران های شهرک غرب هم هستش که دسترسی بهش آسونه. اگه علاقه مند به رستوران گیاهی و غذاهای وگان هستید حتما به این رستوران سر بزنید.

آدرس: شهرک غرب- سیمای ایران- شهرک پردیسان

شماره تماس: 88580555-021

برای مشاهده اطلاعات کامل این رستوران به صفحه مربوط به رستوران گیاهی زمین مراجعه نمایید.

رستوران گیاهی زمین-اولین رستوران گیاهی تهران
رستوران گیاهی مهر میترا
نمایش ویدیو درباره رستوران گیاهی مهر میترا

2- رستوران گیاهی مهر میترا

رستوران گیاهی مهر میترا با خلاقانه ترین و کامل ترین منو غذاهای گیاهی آماده پذیرایی از شماست. این رستوران دارای دوشعبه هستش که شعبه نیاوران به صورت بیرون بره.

دارای دو شعبه است که شعبه نیاوران شعبه بیرون بر است

آدرس شعبه لواسان: لواسان، ابتداى بلوار باستى، پلاک 3

شماره تماس لواسان: 26551212-021

آدرس شعبه نیاوران: نیاوران، جماران، خیابان سبزی، پلاک 16

شماره تماس شعبه نیاوران: 22282611-021

برای مشاهده اطلاعات کامل این رستوران به صفحه مربوط به رستوران گیاهی مهر میترا(لواسان) مراجعه نمایید.

3- رستوران گیاهی میلانو

رستوران گیاهی میلانو از محبوب ترین رستوران های گیاهی تهران بوده و هست. این رستوران با منوی متنوع از انواع غذاها و نوشیدنی های گیاهی پاسخ گوی تمام سلایق هستش. بهترین طعم غذاهای گیاهی رو فقط میتونید تو این رستوران پیدا کنید چون یه تیم حرفه ای مسئول سرو کردنشونه.

آدرس: میدان شیخ بهایی- پاساژ سئول- پلاک 53

شماره تماس: 09105929227

برای مشاهده اطلاعات کامل این رستوران به صفحه مربوط به رستوران گیاهی میلانو مراجعه نمایید.

رستوران گیاهی میلانو-بهترین رستوران های گیاهی تهران
کافه رستوران گیاهی امیر شکلات

4- کافه رستوران گیاهی امیر شکلات

کافه رستوران گیاهی امیر شکلات از قدیمی ترین رستوران های گیاهی تهران هستش. این کافه رستوران علاوه بر منوی غذا و نوشیدنی های گیاهی، منوی غیر وگن هم دارن. امیرشکلات کافه روباز تهران هستش.

آدرس: طالقانی- ایرانشهر- بوستان هنرمندان- امیر شکلات(رستوران گیاهی)

شماره تماس: 88310462-021

برای مشاهده اطلاعات کامل این رستوران به صفحه مربوط به کافه رستوران گیاهی امیر شکلات مراجعه نمایید.

5- رستوران بیرون بر وگن تنوری

اگه دوست دارید غذاهای سالم و گیاهی در محل کار و منزل استفاده کنید این رستوران گزینه ی مناسبیه براتون. رستوران بیرون بر وگن تنوری یه رستوران گیاهی در قلب تهران هستش که انواع غذاهای گیاهی رو تو این رستوران میشه پیدا کرد.

آدرس: بزرگراه نواب صفوی، خیابان فرهنگیان، بین ابراهیمی و خداوردی

شماره تماس: 09301699154

برای مشاهده اطلاعات کامل این کافه رستوران به صفحه مربوط به رستوران بیرون بر وگن تنوری مراجعه نمایید.

رستوران بیرون بر وگن تنوری-رستوران گیاهی

ویژگی‌ های رستوران‌ گیاهی

رستوران گیاهی دارای یکسری ویژگی هایی منحصر به فرد هستش تا تجربه ای لذت بخش رو برا مهموناش رقم بزنه. در ادامه این ویژگی هارو به شما معرفی میکنیم:

  • تنوع منو: رستوران‌ های گیاهی تهران، منوی متنوعی از غذاهای ایرانی، فرنگی، آسیایی و… رو ارائه می‌کنن. از پیش‌غذاهای رنگارنگ و سالادهای مغذی گرفته تا غذاهای اصلی لذیذ و دسرهای متنوع، در این رستوران‌ها برای هر سلیقه‌ای چیزی وجود داره.
  • مواد اولیه تازه و باکیفیت: رستوران‌ های گیاهی به استفاده از مواد اولیه تازه و باکیفیت اهمیت ویژه‌ای میدن. سبزیجات تازه، میوه‌ های فصل، حبوبات و غلات مغذی، از جمله مواد اصلی مورد استفاده در این رستوران‌ها هستن.
  • طعم‌های جدید و خلاقانه: سرآشپزهای رستوران ‌های گیاهی در تهران با خلاقیت و نوآوری، طعم‌ های جدید و منحصر به فردی رو خلق می‌کنن. اونها از گیاهان، ادویه‌ها و سس‌های مختلف برای ایجاد غذاهایی لذیذ و به یاد ماندنی استفاده می‌کنن.
  • فضای دلنشین و آرامش‌بخش: خیلی از رستوران‌ های گیاهی تهران، فضایی دلنشین و آرامش‌بخش رو برای مشتریاشون فراهم می‌کنن. دکوراسیون زیبا، موسیقی ملایم و پرسنل خوش‌برخورد، تجربه‌ای لذت‌بخش از صرف غذا رو برای مشتری ها رقم می‌زنن.

امکانات و خدمات رستوران‌ گیاهی تهران

رستوران های گیاهی باید یکسری امکانات رو در اختیار مشتری هاشون قرار بدن. در ادامه امکانات و خدمات رستوران گیاهی رو باهم بررسی میکنیم: 

  • منوی آنلاین: خیلی از رستوران ‌های گیاهی تهران، منوی خودشون رو به صورت آنلاین در وب‌سایت کافه گردی تهران یا شبکه‌ های اجتماعی خودشون ارائه می‌کنن. این امر به مشتری ها امکان مده تا به راحتی غذاهای مورد نظرشون رو انتخاب و سفارش بدن.
  • سفارش آنلاین غذا: امکان سفارش آنلاین غذا از طریق وب‌سایت یا اپلیکیشن‌ های مخصوص، در خیلی از رستوران ‌های گیاهی وجود داره. این امر، فرآیند سفارش غذا رو آسون و سریع می‌کنه.
  • خدمات بیرون‌بر: رستوران‌ های گیاهی در تهران، خدمات بیرون‌بر رو هم به مشتریای خودشون ارائه می‌کنن. این امر به شما امکان میده تا از غذاهای لذیذ رستوران گیاهی‌ در منزل یا محل کار خودتون لذت ببرید.
  • پذیرایی از گروه‌ها و مراسم: بعضی از رستوران‌ های گیاهی تهران، امکان برگزاری مراسم و رویدادها رو هم فراهم می‌کنن. این رستوران‌ها، فضای مناسب و خدمات لازم برای پذیرایی از گروه‌ها رو در اختیار مشتری قرار میدن.
در کافه گردی تهران بخوانید :

بهترین رستوران های تهران | لیست بهترین رستوران های تهران به همراه نقشه، آدرس دقیق، تلفن ، عکس، امکانات و ویژگی های آنها

سخن پایانی

در این مقاله، سفری سبز و لذت‌بخش به دنیای رستوران ‌های گیاهی تهران داشتیم. در این سفر، با ویژگی‌ها، امکانات و خدمات این رستوران‌ها آشنا شدیم و بهترین رستوران‌ های گیاهی تهران رو از نظر کیفیت غذا، تنوع منو، خدمات و… به شما معرفی کردیم. امروزه، رستوران گیاهی به مکانی ایده‌آل برای گیاهخواران، وگان‌ها و حتی علاقمندان به امتحان کردن طعم‌های جدید تبدیل شده‌. این رستوران ‌ها با ارائه غذاهای خوشمزه، مغذی و متنوع، به شما کمک می‌کنن تا تغذیه‌ای سالم و لذت‌بخش داشته باشید. اگه دنبال تجربه‌ای منحصر به فرد از صرف غذا در رستورانی با فضایی دلنشین هستید، رستوران‌ گیاهی تهران رو به شما پیشنهاد می‌کنیم. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشه و اطلاعات لازم رو در مورد رستوران‌ های گیاهی به دست آورده باشید.

نظرات کاربران

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

جدیدترین مقالات

0.0/5
0.0/5
0.0/5
0.0/5
فیلتر پیشرفته
نوع
فیلتر نوع - مالتی
امکانات
فیلتر امکانات - مالتی
موقعیت مکانی
فیلتر موقعیت مکانی - مالتی
نوع فضا
فیلتر نوع فضا - مالتی