لوگو کافه گردی تهران
لوگو کافه گردی تهران

بهترین رستوران های لواسان

لیست رستوران های لواسان تهران به همراه نقشه، آدرس دقیق، تلفن ، عکس، امکانات و ویژگی های آنها

لیست کافه های شبانه روزی تهران

0.0/5
لواسان
0.0/5
لواسان
0.0/5
لواسان
0.0/5
لواسان

رستوران لواسان

لواسان، بهشتی سرسبز در دامنه البرز، مثل نگینی در طبیعت ایران می‌درخشه. این سرزمین رؤیایی، با انبوه درختان سر به فلک کشیده و رودخانه‌های خروشان، مقصدی محبوب برای طبیعت‌گردی و تفریح به شمار میره. اما لواسان فقط به طبیعت بکر و چشم‌اندازهای خیره‌کننده‌اش محدود نمیشه. در این بهشت زمینی، رستوران‌ های متعددی هم وجود دارن که با ارائه غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی، تجربه‌ای بی‌نظیر از طعم و مزه رو برای مسافران رقم می‌زنن. در رستوران لواسان، فارغ از هیاهوی شهر، می‌تونید در فضایی دل‌انگیز و سرشار از آرامش، از صرف غذاهای لذیذ لذت ببرید. تنوع رستوران‌ های لواسان به ‌قدری است که هر ذائقه‌ای رو راضی می‌کنه.

در این مقاله، سفری به دنیای رستوران‌ های لواسان خواهیم داشت و شما رو با ویژگی‌ها، امکانات، خدمات آشنا میکنیم و به معرفی بهترین رستوران های لواسان می پردازیم. لواسان، نه فقط بهشتی برای طبیعت‌دوستان، بلکه مقصدی ایده‌آل برای عاشقان غذا هم هست. در این سرزمین سرسبز، می‌تونید از تنوع طعم و مزه‌ها لذت ببرید و خاطره‌ای خوش از سفرتون به لواسان برای همیشه در ذهنتون ثبت کنید.

فهرست مطالب

بهترین رستوران های لواسان

بهترین رستوران های لواسان

اگر شما دنبال انتخاب رستوران لواسان هستید، در این قسمت، به معرفی بهترین رستوران های لواسان می پردازیم.

1- رستوران کمالی(لواسان)

رستوران کمالی جزو رستوران های مطرح در شهر تهران محصوب میشه. این رستوران با فضایی بسیار شیک و جذاب و سالن زیبا و دوست داشتنی با فضای باز دلباز، انواع غذاهای ایرانی را با بالاترین کیفیت طبخ میکنن. اگه اهل قلیان هستید این رستوران بهترین گزینه برای شماست.

آدرس : لواسان. بلوار امام خمینی- نبش کوچه پاییزان

شماره تماس: 26570981-021

برای مشاهده اطلاعات کامل این رستوران به صفحه مربوط به رستوران کمالی مراجعه نمایید.

رستوران کمالی(لواسان)-بهترین رستوران های لواسان
رستوران شومینه

2- رستوران شومینه

اگه میخواید از شلوغی تهران فرار کنید و برای ساعاتی در آرامش به سر ببرید رستوران شومینه آماده پذیرایی از شماست. این رستوران با فضایی کاملا آرامش بخش و فضایی سر سبز حس خیلی خوبی به شما میده. فضای این رستوران در فصل تابستان هم خنکه و با غذاهای ایرانی و سنتی با کیفیت باعث میشه بازم به این رستوران سر بزنید.

آدرس: لواسان كوچک، ميدان ناران(بسيج)، سينک، رستوران شومينه

شماره تماس: 26558787-021

برای مشاهده اطلاعات کامل این رستوران به صفحه مربوط به رستوران شومینه مراجعه نمایید.

3- رستوران مدیس

رستوران مدیس جایی در دل طبیعت که طعم های جدید و غیر تکراری رو می‌تونید امتحان کنید. مدیس یک رستوران ایتالیایی هستش که منوی متنوعی از غذاهای ایتالیایی دارن و میتونید در فضای باز و هوای آزاد این رستوران از خوردن غذاهای خوشمزه لذت ببرید. رستوران مدیس دارای پارکینگ هم هست که میتونید با خیال آسوده ساعاتی رو در اون سپری کنید.

آدرس: لواسان- بلوار امام خمینی- 300 متر بعد از شهرداری- نبش کوچه مروارید- پلاک 690

شماره تماس: 26550071-021

برای مشاهده اطلاعات کامل این رستوران به صفحه مربوط به رستوران مدیس مراجعه نمایید.

رستوران مدیس-رستوران در لواسان
نمایش ویدیو درباره رستوران مدیس-رستوران در لواسان
باغ رستوران ترمه

4- باغ رستوران ترمه

یکی از بهترین رستوران های لواسان با انواع غذاهای ایرانی و سنتی و بالاترین کیفیت. این باغ رستوران خوشمزه ترین کباب ها و غذاهای دریایی رو داره که دلیل محبوبیتش شده. شما میتونید مراسم های خودتون رو در فضای سنتی ترمه برگزار کنید و لحظات خوبیو در کنار غزیزانتون سپری کنید.

آدرس: لواسان – نرسیده به میدان بسیج – پلاک 532

شماره تماس: 26565012-021

برای مشاهده اطلاعات کامل این رستوران به صفحه مربوط به باغ رستوران ترمه مراجعه نمایید.

5- کافه رستوران رایو

اگه دنبال یه کافه قلیان در لواسان میگردین کافه رستوران رایو بهترین گزینه برای شماس. رایو یکی از کافه های لاکچری تهران هستش که امکانات زیادی رو در اختیار مشتری قرار میده و باعث شده یکی از کافه های محبوب لواسان بشه. اگه دنبال رستوران لواسان با قیمت مناسب میگردید این کافه رستوران رو از دست ندید.

آدرس: لواسان- بعد از میدان گلندوک

شماره تماس: 26550072-021

برای مشاهده اطلاعات کامل این کافه رستوران به صفحه مربوط به کافه رستوران رایو مراجعه نمایید.

کافه رستوران رایو-رستوران لواسان
نمایش ویدیو درباره کافه رستوران رایو-رستوران لواسان

ویژگی ‌های رستوران ‌های لواسان

  • طبیعت بکر و چشم‌اندازهای زیبا: خیلی از رستوران ‌های لواسان در دل طبیعت و مشرف به کوه و رودخانه بنا شدن. صرف غذا در چنین فضایی، لذتی دوچندان خواهد داشت.
  • معماری سنتی و مدرن: رستوران‌ های لواسان در سبک‌های مختلفی از سنتی تا مدرن طراحی شدن. شما می‌تونید با توجه به سلیقتون، رستورانی با فضایی دلخواه رو انتخاب کنید.
  • کیفیت بالا و تنوع غذایی: در رستوران‌ لواسان، بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه برای تهیه غذاها استفاده میشه. تنوع منوی غذایی هم خیلی بالاست و شما می‌تونید از بین انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و فست‌فود، غذای مورد علاقتون رو انتخاب کنید.
  • خدمات عالی و پرسنل مجرب: پرسنل رستوران ‌های لواسان، مجرب و آموزش‌دیده هستن و با خوش‌رویی و گشاده‌رویی از مهمانان پذیرایی می‌کنن.
  • قیمت‌های مناسب: رستوران ‌های لواسان در رده‌های قیمتی مختلفی قرار دارن. شما می‌تونید با توجه به بودجتون، رستورانی با قیمت مناسب رو انتخاب کنید.

امکانات و خدمات رستوران لواسان

  • فضای باز و محوطه: خیلی از رستوران ‌های لواسان جزو رستوران فضای باز تهران دارای محوطه‌ای سرسبز هستن که می‌تونید در هوای آزاد از صرف غذا لذت ببرید.
  • آلاچیق: بعضی از رستوران‌ها دارای آلاچیق هستن که فضایی خصوصی و دنج رو برای شما فراهم می‌کنن.
  • موسیقی زنده: معمولا رستوران لواسان یک رستوران با موسیقی زنده هستن که به لذت غذا خوردن شما اضافه میکنه.
  • پارکینگ: اکثر رستوران ‌های لواسان دارای پارکینگ اختصاصی هستن که خیال شمارو از بابت جای پارک راحت میکنه.
در کافه گردی تهران بخوانید :

بهترین رستوران های تهران | لیست بهترین رستوران های تهران به همراه نقشه، آدرس دقیق، تلفن ، عکس، امکانات و ویژگی های آنها

سخن پایانی

در این مقاله، با شما به دنیای رستوران ‌های لواسان سفر کردیم و شما رو با ویژگی‌ها، امکانات، خدمات و نکاتی که برای انتخاب بهترین رستوران های لواسان باید به اونها توجه کنید، آشنا کردیم. امیدواریم با مطالعه این مقاله، دیدگاهی جامع از رستوران‌ لواسان به دست آورده باشید و بتونید در میان تنوع بی‌نظیر این رستوران‌ها، بهترین انتخاب رو برای خودتون و همراهانتون داشته باشید. لواسان، نه فقط بهشتی برای طبیعت‌دوستان و عاشقان تفریح و سرگرمی، بلکه مقصدی ایده‌آل برای گشت‌وگذار در میان طعم‌ها و مزه‌های مختلف هم هست. پس در سفرتون به لواسان، حتماً از رستوران‌ های این منطقه دیدن کنید و از تجربه‌ای منحصر به فرد از طعم و مزه در کنار طبیعت بکر و چشم‌نواز لواسان لذت ببرید. شما میتونید از طریق کافه گردی تهران بهترین رستوران ها و کافه های تهران رو پیدا کنید و به مشخصات، منو و عکس این رستوران ها و کافه ها دسترسی داشته باشید.

نظرات کاربران

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

جدیدترین مقالات

0.0/5
0.0/5
0.0/5
0.0/5
فیلتر پیشرفته
نوع
فیلتر نوع - مالتی
امکانات
فیلتر امکانات - مالتی
موقعیت مکانی
فیلتر موقعیت مکانی - مالتی
نوع فضا
فیلتر نوع فضا - مالتی