لوگو کافه گردی تهران
لوگو کافه گردی تهران

کافه های لاکچری تهران

لیست کافه های لاکچری تهران به همراه نقشه، آدرس دقیق، تلفن ، عکس، امکانات و ویژگی های آنها

لیست کافه های لاکچری تهران

0.0/5
باملند
0.0/5
الهیه
0.0/5
شریعتی
0.0/5
جردن

کافه رستوران های لاکچری تهران

در دنیای پرهیاهوی امروز، گاهی اوقات نیاز به مکانی دنج و آروم برای گذروندن اوقاتی خوش در کنار عزیزانمون داریم. مکانی که فارغ از دغدغه‌های روزمره، بتونیم طعم آرامش رو بچشیم و خاطره‌ای به یاد موندنی رو خلق کنیم. کافه های لاکچری تهران، با فضایی شیک و مجلل، امکانات رفاهی عالی و منوی غذایی متنوع، دروازه‌ای به سوی تجربه‌ای بی‌نظیر از طعم و فضا رو به شما نشون میدن.

فهرست مطالب
کافه-رستوران-های-لاکچری-تهران

کافه های لاکچری تهران

واسه این که بتونیم بهتر راهنمایی تون کنیم و کافه های شیک تهران رو معرفی کنیم، سعی کردیم لیست کافه های لاکچری تهران رو براتون آماده کنیم. بدون شک برای انتخاب و یافتن کافه خوب می تونید از محتوای ادامه مقاله بیشترین بهره رو ببرید و آدرس کافه های لوکس تهران رو پیدا کنید.

1- کافه ویکولو

کافه ویکولو یکی از کافه های لاکچری تهران در محدوده الیه هستش که دیزاین متفاوت و دوست داشتنی داره. این کافه با معماری خاص و چشم نواز خودش شمارو به کوچه های قدیمی ایتالیا میبره. از ویژگی های کافه ویکولو میشه به منوی کامل غذاهای فرنگی اشاره کرد که آشپز های بین المللی مسئول طبخ غذاها هستن. این کافه یکی از کافه های گران تهران به حساب میاد که با توجه به کیفیت غذا و خدمات این کافه می ارزه.

آدرس شعبه الهیه: الهیه، آفریقای شمالی، مجتمع مدرن الهیه، رویال فلور، پلاک ۴

آدرس شعبه باملند: بزرگراه همت غرب ، دریاچه چیتگر ، مجتمع بام لند ، بلوک A

شماره تماس شعبه الهیه: 02126205966

شماره تماس شعبه باملند: 02140447261

برای مشاهده اطلاعات کامل این کافه به صفحه مربوط به کافه ویکولو مراجعه نمایید.

کافه ویکولو-کافه های لاکچری تهران
کافه درسا
نمایش ویدیو درباره کافه درسا

2- کافه درسا

کافه درسا یکی از کافه های لاکچری تهران با دکوراسیونی بسیار زیباست. این کافه شامل سالن و فضای باز هستش که میتونید از طعم بی نظیر غذاها و نوشیدنی هاشون در هواس آزاد لذت ببرید. اگه دنبال کافه صبحانه هستید این کافه بهترین گزینه برای شماست چون یه صبحانه عالی در یک محیط دلچسب میتونه روز شمارو بسازه.

آدرس: خیابان شریعتی، نرسیده به دوراهی دولت، بالاتر از تقاطع یخچال، خانه درسا، طبقه سوم

شماره تماس: 02126643255

برای مشاهده اطلاعات کامل این کافه به صفحه مربوط به کافه درسا مراجعه نمایید.

3- کافه رستوران ربلان

یکی از کافه های لوکس تهران که کلی طرفدار داره کافه رستوران ربلان هستش. این کافه رستوران فضای بسیار شیک و لاکچری داره و جزو بهترین کافه های تهران از نظره مردمه. کافه رستوران ربلان دنیای مزه هاست و بهترین طعم ها برای این کافه رستورانه که منوی وجترین هم دارن و کافه قلیان هم هستن. رفتار پرسنل این کافه رستوران بسیار مودبانه و محترمانس که حس خیلی خوبی بهتون میده.

آدرس: تجریش- ابتدای فنا خسرو- مرکز خرید تندیس- طبقه 7

شماره تماس: 02122721100

برای مشاهده اطلاعات کامل این کافه رستوران به صفحه مربوط به کافه رستوران ربلان مراجعه نمایید.

کافه رستوران ربلان_کافه های لوکس تهران
کافه استودیو لبخند
نمایش ویدیو درباره کافه استودیو لبخند

4- کافه استودیو لبخند

کافه استدیو لبخند یکی از کافه های روباز تهران هستش که فضای متفاوتی داره. کافه استدیو لبخند با فضای باز و بی نظیر خودش باعث میشه لحظاتی زیبا و بدون دقدقه رو در این کافه داشته باشید. این کافه که از کافه های لاکچری در تهران هستش خدمات استودیویی و عکاسی داره هم دارن و میتونید با هماهنگی قبلی ثبت خاطراتتون رو به کافه استدیو لبخند بسپارید.

آدرس: بزرگراه بابایی-خروجی خیابان استخر-باشگاه دارایی

شماره تماس: 09352751050

برای مشاهده اطلاعات کامل این کافه به صفحه مربوط به کافه استودیو لبخند مراجعه نمایید.

5- کافه رستوران گارنت

کافه رستوران گارنت در محدوده اندرزگو یکی از کافه های شیک تهران هستش. این کافه رستوران منوی کاملی از غذاهای لذیذ و نوشیدنی های بی نظیر داره که های سلیقه ای رو راضی میکنه. سه شنبه ها لیدیزدی هست و برای میز بانوان 25 درصد تخفیف قرار دادن. اگه دنبال یه کافه لاکچری برای شب نشینی هستید این کافه رستوران رو بهتون پیشنهاد میکنیم.

آدرس: اندرزگو- بین کاوه و قیطریه- برج دیانا- طبقه 10 و11

شماره تماس: 02149927

برای مشاهده اطلاعات کامل این کافه رستوران به صفحه مربوط به کافه رستوران گارنت مراجعه نمایید.

کافه رستوران گارنت

ویژگی ‌های کافه های لاکچری تهران

  • فضایی شیک و مجلل: کافه رستوران های لاکچری تهران با طراحی و دکوراسیونی منحصر به فرد، فضایی لوکس و لاکچری رو برای مشتریاشون فراهم می‌کنن. استفاده از مبلمان و تزئینات فاخر، نورپردازی مناسب و فضایی آروم، از جمله ویژگی ‌های بارز این مکان‌ هاست.
  • امکانات رفاهی: کافه های لاکچری تهران، امکانات رفاهی کاملی رو برای آسایش و راحتی مشتری ها ارائه می‌کنن. این امکانات شامل Wi-Fi رایگان، پارکینگ اختصاصی، سیستم تهویه مطبوع و… میشه.
  • خدمات: پرسنل مجرب و آموزش‌دیده این کافه رستوران ها با ارائه خدماتی باکیفیت و متمایز، رضایت مشتریان را جلب می‌کنند.
  • منوی متنوع: منوی این کافه ها، تنوع بی‌نظیری از غذاها و نوشیدنی ‌های مختلف رو شامل می‌شه. از غذاهای ایرانی و فرنگی گرفته تا انواع دسرها، کیک‌ها و قهوه‌های تخصصی، در منوی این کافه رستوران ها پیدا می‌شه.
  • قیمت: قیمت غذاها و نوشیدنی‌ها در کافه های لاکچری تهران به دلیل استفاده از مواد اولیه باکیفیت و خدمات ممتاز، معمولاً بالاتر از سایر کافه رستوران هاست.
  • موسیقی زنده: در برخی از کافه رستوران های لاکچری تهران، موسیقی زنده هم اجرا می‌شه که به جذابیت هرچه بیشتر فضا اضافه میکنه.
در کافه گردی تهران بخوانید :

کافه برای تولد | معرفی بهترین کافه تولد های تهران

انواع کافه رستوران های لاکچری تهران

  • کافه رستوران های روف گاردن: این کافه های لاکچری در بام هتل ها یا مجتمع های تجاری واقع شدن و چشم اندازی زیبا از شهر رو به مشتریاشون ارائه می کنن.
  • کافه رستوران های سنتی: این کافه رستوران ها با فضایی سنتی و دکوراسیونی برگرفته از فرهنگ ایرانی، فضایی نوستالژیک و خاطره انگیز رو برای مشتری به وجود آوردن.
  • کافه رستوران های مدرن: این کافه رستوران ها با دکوراسیونی مدرن و مینیمال، فضایی شیک و امروزی رو به مشتریاشون ارائه میدن.

نکاتی برای انتخاب کافه های لاکچری تهران

  • بودجه: قیمت غذا و نوشیدنی در کافه رستوران های لاکچری تهران می تونه بالا باشه. بنابراین، قبل از رفتن به این مکان ها، بودجه تون رو تعیین کنید.
  • موقعیت مکانی: کافه رستوران های لاکچری در نقاط مختلف شهر تهران واقع شدن. بنابراین، کافه رستورانی رو انتخاب کنید که به محل سکونت یا محل کار شما نزدیک باشه.
  • نوع غذا: منوی غذایی کافه های لاکچری تهران تنوع بالایی دارن. بنابراین، کافه رستورانی رو انتخاب کنید که منوی غذاییش با سلیقه شما مطابقت داشته باشه.
  • فضای کافه رستوران: فضای کافه های لاکچری می تونه متفاوت باشه. بنابراین، کافه رستورانی رو انتخاب کنید که فضای دلنشین و آرامش بخش داشته باشه.
  • نظرات مشتریان: قبل از انتخاب کافه رستوران، نظرات مشتریان رو در وب سایت های مختلف مثل کافه گردی تهران و شبکه های اجتماعی مطالعه کنید.

سخن پایانی

کافه های لاکچری تهران با ارائه خدمات و امکانات ممتاز، تجربه‌ای بی‌نظیر از طعم و زیبایی رو برای شما رقم می‌زنند. اگر دنبال مکانی خاص برای گذروندن اوقات خوش در کنار عزیزانتون هستید، کافه رستوران های لاکچری تهران رو انتخاب کنید.

جستجو بر روی نقشه

نظرات کاربران

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

جدیدترین مقالات

0.0/5
0.0/5
0.0/5
0.0/5
فیلتر پیشرفته
نوع
فیلتر نوع - مالتی
امکانات
فیلتر امکانات - مالتی
موقعیت مکانی
فیلتر موقعیت مکانی - مالتی
نوع فضا
فیلتر نوع فضا - مالتی