لوگو کافه گردی تهران
لوگو کافه گردی تهران

بهترین رستوران های تهران

لیست بهترین رستوران های تهران به همراه نقشه، آدرس دقیق، تلفن ، عکس، امکانات و ویژگی های آنها

لیست رستوران های تهران

0.0/5
جردن
0.0/5
پاسداران
0.0/5
برج میلاد تهران
0.0/5
سعادت آباد

رستوران های تهران

تهران، پایتخت پرهیاهو و همیشه بیدار ایران و قلب تپنده این سرزمین، پر از جاذبه های بی نظیره. مراکز خرید مدرن و متنوع، و از پارک ها و فضای سبز دلنشین، تا رستوران های رنگارنگ و متنوع، هر چیزی که برای یک سفر خاطره انگیز نیاز دارید، تو این کلان شهر پر شور و هیجان پیدا می‌شه. بهترین رستوران های تهران، دنیایی از طعم ها و مزه های بی نظیر رو به شما هدیه میدن. از غذاهای سنتی ایرانی با اصالت دیرینه، تا غذاهای بین المللی با طعم های جدید و هیجان انگیز، هر ذائقه ای رو میشه تو این رستوران های متعدد راضی کرد. از کباب های سنتی و خوشمزه ایرانی، تا پیتزاها و پاستاهای ایتالیایی، تا غذاهای دریایی و هندی و چینی، تنوع بی نظیری تو رستوران های تهران به چشم می خوره که هر سلیقه ای رو مجذوب خودش می‌کنه.

در ادامه، شما رو به سفری هیجان انگیز تو دنیای بهترین رستوران های تهران دعوت می کنیم. با ما همراه باشید تا با تنوع بی نظیر رستوران های معروف تهران آشنا شید، نکاتی رو برای انتخاب بهترین رستوران های تهران با قیمت مناسب بر اساس سلیقتون یاد بگیرید، و از تجربیات به یاد موندنی در کنار عزیزانتون لذت ببرید.

فهرست مطالب

بهترین رستوران های تهران

در ادامه بهترین رستوران های تهران از نظر کیفیت غذا، خدمات و امکانات به شما معرفی میکنیم تا بهترین انتخاب رو داشته باشید.

1-کاخ رستوران لیدوما

رستوران لیدوما یکی از رستوران های لاکچری تهران هستش که بین افراد علاقه مند به رستوان گردی محبوبیت بالایی داره. معماری شگفت انگیز کاخ رستوران لیدوما همرو به وجد میاره و با معماری شگفت انگیز و فضای تمام شیشه ای که داره جلوه خاص و شیکی به این رستوران بخشیده. در منوی رستوران لیدوما تنوع بالایی از غذاهای ایرانی و بین المللی دیده میشه که دستتون رو در انتخاب غذا تو یکی از بهترین رستوران های تهران باز میزاره و در کنار کیفیت غذا، مهمان نوازی کارکنان لحظات بیاد موندنی رو براتون رقم میزنه.

کاخ-رستوران-لیدوما

رستوران لیدوما در آخرین طبقه از مرکز خرید لیدما واقع در شهرک غرب قرار داره که دسترسی بهش خیلی آسونه و اگر هم با وسیله شخصی به این رستوران مراجعه میکنید نگران جای پارک نباشید چون پارکینگ اختصاصی هم دارن. کاخ رستوران لیدوما در کنار سالن اصلی دارای فضای VIP هم هستش و میتونید برای برگذاری تولد به این رستوران مراجعه کنید و لحظات شیرینی رو در کنار عزیزانتون سپری کنید. اگه دنبال رستوران خوب در تهران هستید بهتون پیشنهاد میکنم یکبار به رستوران لیدوما مراجعه کنید تا از منوی غذای متنوع و باکیفیت در فضایی لوکس و شیک لذت ببرید.

آدرس: شهرک غرب- بلوار فرحزادی- کاخ رستوران لیدوما

شماره تماس: 86090890-021

برای مشاهده اطلاعات کامل این رستوران به صفحه مربوط به کاخ رستوران لیدوما مراجعه نمایید.

رستوران گردان برج میلاد

2-رستوران گردان برج میلاد

رستوران گردان برج میلاد یکی از معروف ترین و محبوب رستوران های تهران هستش که در ارتفاع 276 متری از سطح زمین قرار داره. این رستوران در طبقه ششم و ظلع غربی برج میلاد قرار داره که در مدت زمان یک ساعت، یک دور کامل میچرخه و شما میتونید از دیدن نمای 360 درجه شهر تهران لذت ببرید. فضای داخلی رستوران گردان برج میلاد، اونرو به یکی از رستوران های جذاب تهران تبدیل کرده. دکوراسیون داخلی این رستوران دارای مبلمان راحتی و طراحی زیباست و همچنین کف و سقف این رستوران گردان با نفش های برجسته از شاهنامه تزئین شده که حس خیلی خوبی به مشتری ها میده.

دلایل و عوامل زیادی باعث محبوبیت رستوران گردان برج میلاد شدن اما مهم ترین دلیل این رستوران معروف در تهران طعم بی نظیر غذاها و بوفه آزاد بودن این رستوران هستش. شما با پرداخت مبلغ ورودی این رستوران میتونی هر چقدر که دوست دارید غذای های با کیفیت و خوش طعم رستوران گردان رو میل کنید. دلیل کیفیت بالای غذاهای رستوران گردان برج میلاد آشپزهای ماهر و با تجربس که از مواد اولیه تازه برای طبخ غذاها استفاده میکنن.

برای مراجعه به رستوران گردان برج میلاد حتما به تایم بوفه ناهار و بوفه شام دقت کنید. بوفه ناهار هرروز از ساعت 12:30 تا ساعت 15:00 و بوفه شام رستوران گردان برج میلاد هم هرشب از ساعت 20:00 تا 22:30 آماده پذیرایی از شماست. همچنین روز های پنجشنبه و جمعه میتونید از ساعت 7:30 صبح تا ساعت 10:30 برای صبحانه سلف سرویس در تهران به رستوران گردان تشریف ببرید و از منوی کامل صبحانشون لذت ببرید. روز های سه شنبه هم ورود آقایون ممنوعه و مخصوص بانوان هستش. حتما توجه داشته باشید که به دلیل اینکه رستوران گردان برج میلاد یکی از بهترین رستوران های تهران هستش و ظرفیتش 300 نفره، حداقل 48 ساعت قبل از مراجعه، برای رزرو میز تو این رستوران خفن تهران اقدام کنید.

آدرس: برج میلاد تهران

شماره تماس: 72809-021

برای مشاهده اطلاعات کامل این رستوران به صفحه مربوط به رستوران گردان برج میلاد مراجعه نمایید.

3-رستوران روف تاپ گریل

اگه دنبال یه رستوران با کیفیت در تهران هستید رستوران روف تاپ گریل رو به شما پیشنهاد میکنیم. این رستوران با فضای دنج و شیک در طبقه ششم هتل طوبی واقع شده که با دیواره های دور تا دور شیشه، چشم انداز دیدنی از شهر تهران رو به مشتریاشون هدیه میده. یکی از ویژگی های زیبای رستوران روف تاپ گریل چترهایی هستش که به جای سقف های بتنی بکار گرفته شده و به زیبایی معماری داخلی این رستوران اضافه کرده.

رستوران-روف-تاپ-گریل

به جرات میشه گفت رستوران روف تاپ صاحب یکی از کامل ترین و متنوع ترین منوی غذاست. تو منوی رستوران روف تاپ گریل انواع غذاهای لذیذ بین المللی و ایرانی دیده میشه. غذاهایی که برای میل کردنشون مجبور بودید به رستوران های خارج ایران برید حالا میتونید تو رستوران روف تاپ گریل از میل کردنشون لذت ببرید. اگه قصد دارید با ماشین شخصیتون به این رستوران مراجعه کنید نگران جای پارک نباشید چون یکی از امکانات قابل توجه رستوران روف تاپ پارکینگ اختصاصی اون هستش.

 در روف تاپ امکان برگذاری هم وجود داره که میتونید لحظات شیرین و خاطره انگیری رو در کنار عزیزانتون سپری کنید. اگه اهل قلیون هم هستید میتونید جدیدترین طعم هارو در رستوران روف تاپ گریل تست کنید. این رستوران با پرسنل حرفه ای و دوره دیده خودش تجربه ای جدید از رستوران گردی رو برای مشتری هاشون رقم میزنه.

آدرس: خیابان ولیعصر- بالاتر از میدان ونک- خیابان ناصری- پلاک 17- هتل طوبی- طبقه ششم

شماره تماس: 88207000-021

برای مشاهده اطلاعات کامل این رستوران به صفحه مربوط به رستوران روف تاپ مراجعه نمایید.

رستوران اطلس لانژ

4-رستوران اطلس لانژ زعفرانیه

رستوران اطلس لانژ زعفرانیه یکی از بهترین رستوران های تهران هستش و افراد رستوران گرد بیشتر از یکبار به این رستوران رفتن. این رستوران در یکی از خوش آب و هوا ترین محله های تهران قرار داره و شما میتونید در قسمت فضای باز رستوران اطلس لانژ از هوای آزاد لذت ببرید. فضای آروم و صمیمی این رستوران آرامشی غیرقابل توصیف بهتون میده که برای قرار های عاشقانه و کاری یا دورهمی های خانودگی و دوستانه انتخابی بی نقصه.

محبوبیت این رستوران معروف در تهران به خاطره طعم و مزه خاص غذاهاشونه که بهترین آشپزها با تازه ترین مواد اولیه اونارو سرو میکنن. در منوی این رستوران در کنار غذاهای سنتی ایرانی، خوش مزه ترین غذاهای عربی هم دیده میشه که حتما باید تستشون کنید تا طرفدار کیفیت و طعم بی نظیرشون بشید. شما این فرصت رو دارید که تو یکی از رستوران های جذاب در تهران تولد بگیرید و خاطرات شیرینی رو در کنار عزیزانتون رقم بزنید. اگه دنبال جایی هستید که درکنار وعده غذایی، قلیون هم داشته باشه این رستوران مناسب خودتونه چون بهترین و جدیده طعم های قلیون رو میتونید تو این رستوران سفارش بدید.

 در روف تاپ امکان برگذاری هم وجود داره که میتونید لحظات شیرین و خاطره انگیری رو در کنار عزیزانتون سپری کنید. اگه اهل قلیون هم هستید میتونید جدیدترین طعم هارو در رستوران روف تاپ گریل تست کنید. این رستوران با پرسنل حرفه ای و دوره دیده خودش تجربه ای جدید از رستوران گردی رو برای مشتری هاشون رقم میزنه.

آدرس: زعفرانیه – خیابان مقدس اردبیلی- بین کیهان و پسیان

شماره تماس: 09385053000

برای مشاهده اطلاعات کامل این رستوران به صفحه مربوط به رستوران اطلس لانژ زعفرانیه مراجعه نمایید.

۵-رستوران شاندیز جردن

رستوران شاندیز جردن جزو رستوران های معروف تهران هستش که بین مردم از محبوبیت بالایی برخورداره. رستوران شاندیز جردن یک رستوران بین المللی که خیلی از توریست ها و گردشگرها به این رستوران میان. وقتی پا به این رستوران میزارید، اولین چیزی که نظرتون رو جلب میکنه معماری منحصر به فرد و دکوراسیون لوکس رستوران شاندیز جردن هستش که این رستوران رو به یک محیط خاص برای غذا خوردن تبدیل کرده.

رستوران شاندیز تهران

اما دلیل اصلی محبوبیت رستوران شاندیز جردن طعم بی نظیر غذاهاشونه که باعث شده از این رستوران به عنوان یکی از بهترین رستوران های تهران یاد بشه. کیفیت غذا تو این رستوران بسیار بالاست و از مواد اولیه تازه و با کیفیت برای سرو غذاهای ایرانی خوشمزه استفاده میکنن. منوی رستوران شاندیز از سه بخش پیش غذا، غذای اصلی و نشیدنی تشکیل شده. غذای اصلی شامل غذاهای اصیل ایرانی و انواع کباب که معروف ترین غذای این رستوران کباب شیشلیک هستش این رستوران بهشت افرادی که عاشق کباب و غذاهای گوشتین چونکه تمام غذاها زیر نظر سرآشپزهای حرفه ای سرو میشن و طعم بسیار خوب و از کیفیت بالایی برخوردارن.

بهترین رستوران های تهران بهترین خدمات رو به مشتریاشون ارائه میدن تا در ذهن مشتری بمونه. یکی از خدمات و امکانات مهم رستوران های تهران پارکینگ اختصاصی هستش. رستوران شاندیز جردن با 3 طبقه پارکینگ اختصاصی خیال شمارو راحت کرده که نگران جای پارک و امنیت ماشینتون نباشید. این رستوران از چهارطبقه تشکیل شده که سالن تشریفات یا VIP در طبقه دوم قرار داره و با معماری کلاسیک اروپایی و آثار هنری نقاشان معروف ایرانی تجربه بی نظیری رو براتون رقم میزنه.

شماره تماس: 75313-021

برای مشاهده اطلاعات کامل این رستوران به صفحه مربوط به رستوران شاندیز جردن مراجعه نمایید.

ویژگی رستوران های خوب تهران

  • تنوع بی نظیر: رستوران های تهران از نظر نوع غذا و فضایی که ارائه میدن، تنوع بی نظیری دارن. از رستوران های سنتی ایرانی با دیزاین اصیل و غذاهای محلی هر استان تا رستوران های مدرن و بین المللی که منوی متنوعی از غذاهای ملل رو ارائه میدن.
  • کیفیت مواد اولیه: بهترین رستوران های تهران به کیفیت مواد اولیه و طعم غذا اهمیت ویژه ای میدن. استفاده از مواد اولیه تازه و مرغوب، رمز طعم بی نظیر غذای رستوران های خفن تهران هستش.
  • فضای دلنشین: فضای که در اون غذا می خورید، به اندازه طعم غذا اهمیت داره. رستوران های تهران از نظر فضاسازی نیز بسیار متنوع هستند. از رستوران های سنتی با فضایی گرم و صمیمی تا رستوران های مدرن با فضایی شیک و امروزی، تو این شهر میتونید رستورانی با فضایی دلنشین و مطابق با سلیقه خودتون پیدا کنید. زیباترین رستوران های تهران فضایی دلنشین و آرامش بخش دارن تا شما بتونید در کنار عزیزانتون از وعده غذاییتون لذت ببرید.
  • خدمات و امکانات: رستوران های خوب تهران علاوه بر ارائه غذای باکیفیت، خدمات و امکانات جانبی متنوعی رو هم به مشتریاشون ارائه میدن. از جمله این خدمات میشه به پارکینگ اختصاصی، موسیقی زنده و اینترنت رایگان اشاره کرد.
  • قیمت مناسب: با وجود تنوع و کیفیت بالای غذاها، رستوران های تهران در رده های قیمتی مختلفی قرار دارند. بهترین رستوران های تهران با قیمت مناسب و ارائه غذاهای باکیفیت و خدمات ویژه، قیمت گذاری منصفانه ای دارن تا همه افراد با هر بودجه ای بتونن از تجربه غذا خوردن تو این رستوران ها لذت ببرن.

نکاتی برای انتخاب بهترین رستوران های تهران

علاوه بر موارد ذکر شده، در اینجا به مزایای انتخاب بهترین رستوران های تهران از طریق کافه گردی تهران اشاره می کنیم:

  • نظرات مشتریان: نظرات مشتری ها در وب سایت کافه گردی تهران، منبعی ارزشمند برای اطلاعات در مورد رستوران ها هستن. به دنبال نظرات مثبت و منفی در مورد رستوران مورد نظرتون باشید. به نکاتی مثل کیفیت غذا، خدمات و سرویس دهی، قیمت، و فضای رستوران در نظرات مشتریان توجه کنید.
  • رتبه بندی رستوران ها: ما تو وب سایت کافه گردی تهران رستوران ها رو بر اساس معیارهای مختلف مثل ویژگی بهترین رستوران های تهران و خدمات و امکانات رستوران ها رتبه بندی کردیم. رتبه بندی رستوران ها میتونه به شما تو انتخاب رستوران با کیفیت در تهران کمک کنه.
  • عکس های رستوران: عکس های رستوران میتونه به شما تو آگاهی از فضای رستوران و نوع غذاها کمک کنه.
  • منوی رستوران: قبل از رفتن به رستوران، منوی رستوران رو به صورت آنلاین بررسی کنید. به تنوع منو، قیمت غذاها، و نوع غذاها توجه کنید.
  • رزرو میز: تو رستوران های معروف تهران به خصوص آخر هفته ها، رزرو میز ضروریه. میتونید از طریق شماره تماس رستوران ها که براتون قرار داده شده برای رزرو میز تو رستوران مدنظرتون اقدام کنید.
  • مناسبت: نوع رستوران رو با توجه به مناسبت مورد نظرتون انتخاب کنید. برای مثال، برای یک شام عاشقانه، رستوران با موسیقی زنده و فضایی رمانتیک مناسب تره. برای یک مهمونی کاری، رستوران های لاکچری تهران با فضایی رسمی و خدمات حرفه ای ترجیح داده میشه.
  • موقعیت مکانی: بهترین رستوران های تهران رو در محدوده مورد نظرتون انتخاب کنید. به پارکینگ اختصاصی رستوران و یا دسترسی رستوران به وسایل حمل و نقل عمومی توجه کنید.
در کافه گردی تهران بخوانید :

رستوران های شهرک غرب | معرفی بهترین رستوران های شهرک غرب تهران

سخن پایانی

تو این مقاله با تنوع بی نظیر رستوران های تهران آشنا شدیم، نکاتی رو برای انتخاب بهترین رستوران های تهران یاد گرفتیم، و از مزایای بی نظیر رستوران های معروف تهران مثل فضای دلنشین، خدمات و سرویس دهی بی عیب و نقص، قیمت مناسب، و دسترسی آسان آگاه شدیم. انتخاب رستوران مناسب، میتونه به یک تجربه لذت بخش و خاطره انگیز تبدیل بشه. با توجه به نکات ارائه شده تو این مقاله، میتونید زیباترین رستوران های تهران رو پیدا کنید و از طعم های بی نظیر غذا در کنار عزیزانتون لذت ببرید.

سوالات متداول

بهترین کافه رستوران های افطاری تهران کدامند؟

انتخاب بهترین رستوران به سلیقه و نوع غذای مورد علاقه شما بستگی دارد.

  • کاخ رستوران لیدوما
  • رستوران گردان برج میلاد
  • رستوران روف تاپ گریل
  • رستوران اطلس لانژ زعفرانیه
  • رستوران شاندیز جردن

از جمله بهترین رستوران های تهران می‌باشند.

در بهترین رستوران های تهران انواع غذای ایرانی، غذای فرنگی، غذای سنتی و … طبخ می‌شود

رستوران های با فضای بزرگ، غذای باکیفیت و خدمات مناسب برای مهمانی های خانوادگی ایده آل هستند. برخی از رستوران های مناسب برای مهمانی های خانوادگی عبارتند از:

  • رستوران مسلم
  • رستوران نایب
  • رستوران شرف الاسلامی
  • رستوران عالی قاپو
  • رستوران باغ فردوس

جستجو بر روی نقشه

نظرات کاربران

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

جدیدترین مقالات

0.0/5
0.0/5
0.0/5
0.0/5
فیلتر پیشرفته
نوع
فیلتر نوع - مالتی
امکانات
فیلتر امکانات - مالتی
موقعیت مکانی
فیلتر موقعیت مکانی - مالتی
نوع فضا
فیلتر نوع فضا - مالتی