لوگو کافه گردی تهران
لوگو کافه گردی تهران

رستوران های لاکچری تهران

لیست رستوران های لاکچری تهران ، گرانترین رستوران تهران و رستوران های خاص و شیک تهران در سایت کافه گردی تهران به همراه منو، اطلاعات و آدرس

لیست رستوران های لاکچری تهران

0.0/5
اندرزگو
0.0/5
تجريش
0.0/5
فرشته
0.0/5
فرشته

معرفی رستوران های لاکچری تهران

تهران، پایتخت ایران، شهری با تنوع فرهنگی و اجتماعی بسیار بالاست. تو این شهر انواع رستوران ها با سبک های مختلف، از رستوران های سنتی تهران گرفته تا رستوران های مدرن بین المللی، وجود داره. یکی از انواع رستوران خاص در تهران که طرفداران زیادی داره، رستوران های لاکچری تهران هستن. این رستوران ها با ویژگی ها و امکانات خاص خود، تجربه ای متفاوت از غذا خوردن را برای مشتریای خودشون فراهم می کنن.

رستوران های لاکچری تهران، مکان هایی هستن که با فضایی مجلل و امکاناتی لوکس، تجربه ای فراموش نشدنی رو برای مهمونای خودشون رقم می زنن. این رستوران های لوکس تهران که جزو گرانترین رستوران تهران محسوب میشن معمولاً تو مناطق هتل نشین و گران قیمت تهران واقع شدن و با غذاهای خوشمزه و باکیفیت، تونستن نظر بسیاری از افراد رو به خودشون جلب کنن.

فهرست مطالب

گرانترین رستوران تهران

1- نووِل لانژ – جردن

از صبحانه تا شام در فضای لوکس و منحصر بفرد نووِل …!
در این کافه رستوران تجربه ی یک فضا و پذیرایی لوکس رو خواهید داشت…!
منو غذاهای نو‌وِل که با گارنیش های خاص سرو میشه تجربه ی جذابی رو از یک رستوران لوکس ولاکچری رو برای شما رقم میزنه!

آدرس: بلوار نلسون ماندلا، بلوار آرش غربی، میکا 911

شماره تماس: 02191001010

شما میتونید توی پیج اینستاگرام نوول لانژ از برنامه هاشون با خبر بشید.

نووِل لانژ - جردن
رولکس لانژ عرش آجودانیه

2- رولکس لانژ – عرش آجودانیه

رولکس لانژ رو میشه به عنوان یکی از لوکس ترین رستوران های تهران معرفی کرد…! فضای رستوران بسیار بزرگ هست و بر فراز مجتمع عرش آجودانیه واقع شده. رولکس لانژ متشکل از چند بخش مختلف با دکوراسیونی بسیار خاص و لوکس هست که برای خاص پسندان انتخاب بی نظیری هست.

آدرس: آجودانیه، طبقه آخر مجتمع عرش آجودانیه

شماره تماس: 09395408127

شما میتونید توی پیج اینستاگرام رولکس لانژ از برنامه هاشون با خبر بشید.

3- رستوران بین المللی هرموسو – فرشته

هرموسو پاتوق لاکچری باز های تهرانه…! رستوران بین المللی هرموسو که در طبقه ۶ مجتمع تجاری یوتوپیا واقع شده ، در فضای بزرگ و لوکسش میزبان دورهمی های دوستانه و خانوادگی همراه با اجرای دیجی و سرو قلیان های لوکس و منحصر بفرد هست. درضمن هرموسو یک سالن VIP هم داره که برای مهمانی ها و یا قرار های خاص قابل رزرو هست.

شما میتونید توی پیج اینستاگرام رستوران هرموسو از برنامه هاشون با خبر بشید.

آدرس: فرشته، خیابان نیلوفر، مجتمع تجاری یوتوپیا،  طبقه 6

شماره تماس: 02126373454

برای مشاهده اطلاعات کامل این کافه رستوران به صفحه مربوط به رستوران هرموسو مراجعه نمایید.

رستوران بین المللی هرموسو - فرشته
کافه رستوران سرای اعلا - فرمانیه

4- کافه رستوران سرای اعلا – فرمانیه

سرای اعلا تجربه ای دیرینه با پیچ و تابی مدرن در شمال تهران هست. در منطقه ی فرمانیه اگر دنبال کافه رستوران لوکس و خاصی میگردید که هم فضای سنتی و ایرانی و هم فضای مدرن داشته باشه و غذاهای لوکس و درجه یک سرو کنه ، بی شک بهترین انتخاب اینجاست!

آدرس: خیابان فرمانيه، مركزخريد برندسنتر، طبقه دوم رستوران كافه ايرانى – لبنانى سراى علا

شماره تماس: 02142333

شما میتونید توی پیج اینستاگرام رولکس لانژ از برنامه هاشون با خبر بشید.

5- رستوران بومی – فرشته

در محدوده فرشته که رقابت برای ساختن فضاهای لوکس و خاص تر بین کافه و رستوران ها بسیار زیاده قطعا یکی از بهترین انتخاب ها رستوران بومی در بوتیک مال ملل هست.
فضای خاص و سرو لاکچری غذاها اینجارو به یکی از لوکس ترین رستوران های تهران تبدیل کرده…!

شما میتونید توی پیج اینستاگرام رستوران بومی از برنامه هاشون با خبر بشید.

آدرس: خیابان فرشته، خیابان بوسنی و هرزگوین، بوتیک مال ملل، طبقه چهارم

شماره تماس: 02122011951

برای مشاهده اطلاعات کامل این کافه رستوران به صفحه مربوط به رستوران بومی مراجعه نمایید.

رستوران بومی فرشته

ویژگی های رستوران های لاکچری تهران

رستوران های لاکچری تهران از نظر ویژگی و امکانات با رستوران های معمولی تفاوت های زیادی دارن. از جمله ویژگی های این رستوران ها میشه به موارد زیر اشاره کرد:

  • فضای مجلل و شیک: گرانترین رستوران های تهران معمولا دارای فضای داخلی مجلل و باشکوهی هستن. لاکچری ترین رستوران های تهران معمولا دارای دکوراسیونی مدرن و شیک هستن.
  • سرو غذاهای باکیفیت: رستوران های لاکچری تهران معمولا غذاهای باکیفیتی رو با استفاده از مواد اولیه تازه و مرغوب سرو می کنن. تو گرانترین رستوران های تهران از آشپزهای ماهر و باتجربه استفاده می شود و غذاها با دقت و ظرافت خاصی تهیه می شوند.
  • حضور سرآشپزان ماهر و باتجربه: حضور سرآشپزان ماهر و باتجربه تو رستوران های لاکچری تهران از اهمیت بسیار زیادی برخورداره. این افراد با دانش و مهارت خودشون می تونن غذاهایی خوشمزه و باکیفیت تهیه کنن که رضایت مشتریاشون رو جلب کنه. سرآشپزان ماهر و باتجربه معمولاً سال ها تجربه کار تو رستوران های مختلف رو دارن. اونها با انواع مواد اولیه و روش های پخت غذا آشنا هستن و میتونن غذاهایی با طعم و مزه منحصر به فرد تهیه کنن.
  • ارائه منوی متنوع با غذاهای بین المللی و ایرانی: غذاهای بین المللی که تو لاکچری ترین رستوران های تهران سرو میشه، شامل غذاهای کشورهای مختلف جهان مثل چین، ایتالیا، فرانسه، ترکیه، ژاپن و کره ای هستش. این غذاها معمولاً توسط سرآشپزان خارجی یا ایرانی که آموزش های لازم رو دیدن تهیه میشه. غذاهای ایرانی که تو گرانترین رستوران های تهران سرو میشه، شامل غذاهای سنتی و مدرن ایرانیه. این غذاها معمولاً با مواد اولیه باکیفیت و تازه تهیه میشه و توسط سرآشپزای ماهر و باتجربه پخته میشه.
  • خدمات عالی: لاکچری ترین رستوران های تهران معمولا خدمات عالی و مناسبی رو به مشتریای خودشون ارائه می کنن. تو این رستوران های خاص تهران کارکنان آموزش دیده و حرفه ای حضور دارن و به خوبی از مشتریاشون پذیرایی می کنن.
  • سرو نوشیدنی های متنوع: در رستوران لاکچری تهران معمولا نوشیدنی های متنوعی از جمله انواع آبمیوه های طبیعی، دمنوش های گیاهی و نوشیدنی های گرم و سرد سرو میشه.

امکانات لاکچری ترین رستوران های تهران

علاوه بر ویژگی های ذکر شده، رستوران های لوکس تهران معمولا امکانات دیگه ای هم دارن که باعث میشه تجربه ای متفاوت و به یاد موندنی برای مشتریاشون فراهم کنن. از جمله این امکانات میشه به موارد زیر اشاره کرد:

  • موسیقی زنده: بعضی از خاص ترین رستوران های تهران جزو رستوران های موسیقی زنده تهران هستن که فضایی رمانتیک و دلنشین رو برای مشتریاشون ایجاد می کنن. رستوران های موسیقی زنده، رستوران هایی هستن که در کنار ارائه غذاهای باکیفیت، هر شب با موسیقی زنده از مهموناشون پذیرایی می کنن. این رستوران ها می تونن تجربه ای متفاوت و به یاد موندنی از رستوران گردی رو برای شما رقم بزنن.
  • پارکینگ اختصاصی: بعضی از رستوران های لاکچری تهران دارای پارکینگ اختصاصی هستن که باعث میشه مشتریاشون با خیال آسوده به این رستوران شیک در تهران مراجعه کنن.
  • وای فای رایگان: تو بسیاری از رستوران های لاکچری تهران، وای فای رایگان برای مشتریان فراهم شده. برای مشتریا، وای فای رایگان تو گرانترین رستوران تهران یک مزیت بزرگه. اونها میتونن در حین غذا خوردن، به کاراشون برسن، با دوستا و خانواده خودشون در ارتباط باشن یا از رسانه های اجتماعی استفاده کنن.
در کافه گردی تهران بخوانید :

باغ رستوران تهران | معرفی بهترین باغ رستوران های تهران

قیمت غذا در رستوران های لاکچری تهران

قیمت غذا در رستوران های لاکچری تهران معمولا بالاتر از رستوران های معمولیه. این امر به دلیل کیفیت بالای غذاها، فضای مجلل رستوران ها و خدمات عالی ارائه شده توسط این رستوران ها هست. البته قیمت غذا تو رستوران های لاکچری تهران بسته به نوع غذا، رستوران، و موقعیتش میتونن متفاوت باشن. برای مثال، یک وعده غذا تو گرانترین رستوران تهران میتونه تا چند میلیون تومان هزینه داشته باشه. به عنوان مثال، قیمت غذا تو رستوران های شمال تهران معمولاً بیشتر از رستوران ها تو مناطق دیگست.

اگه به دنبال تجربه ای متفاوت و به یاد موندنی از رستوران گردی هستید، میتونید به یکی از رستوران های لاکچری تهران مراجعه کنید. با این حال، باید توجه داشته باشید که قیمت غذا تو این رستوران های خاص تهران بالاست.

سخن پایانی

رستوران های لاکچری تهران گزینه مناسبی برای افرادیه که دنبال تجربه ای متفاوت و به یاد موندنی از غذا خوردن هستن. این رستوران ها با ویژگی ها و امکانات خاص خودشون، فضایی خاص و منحصر به فرد رو برای مشتریاشون فراهم می کنن.

جستجو بر روی نقشه

نظرات کاربران

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

جدیدترین مقالات

0.0/5
0.0/5
0.0/5
0.0/5
فیلتر پیشرفته
نوع
فیلتر نوع - مالتی
امکانات
فیلتر امکانات - مالتی
موقعیت مکانی
فیلتر موقعیت مکانی - مالتی
نوع فضا
فیلتر نوع فضا - مالتی