لوگو کافه گردی تهران
لوگو کافه گردی تهران

بهترین رستوران های بین المللی تهران

لیست رستوران های بین المللی تهران در تهران به همراه نقشه، آدرس دقیق، تلفن ، عکس، امکانات و ویژگی های آنها

لیست رستوران های بین المللی تهران

0.0/5
سعادت آباد
0.0/5
فرشته
0.0/5
شیخ بهایی

رستوران های بین المللی تهران

امروزه، تهران به عنوان یک کلان شهر پویا و مدرن، میزبان طیف وسیعی از فرهنگ ها و ملل از سراسر دنیاست. این تنوع فرهنگی، به طور طبیعی در عرصه ی آشپزی و رستوران داری هم نمود پیدا کرده و شاهد رستوران های بین المللی متعددی در جای جای شهر هستیم که هر کدوم با ارائه ی منوی منحصر به فرد خودش، طعمی از فرهنگ و آشپزی یک کشور رو به کام مشتریاشون میارن. گویی با قدم نهادن در هر یک از این رستوران ها، سفری کوتاه به دور دنیا رو آغاز می کنید و با طعم ها، رنگ ها و عطرهای جدیدی آشنا میشید. تنوع غذایی، کیفیت بی نظیر غذاها، فضای دلنشین و خدمات رفاهی متنوع، رستوران های بین المللی تهران رو به مقصدی ایده آل برای علاقه مندان به غذاهای بین المللی و تجربه ی طعم های جدید تبدیل کرده.

در این مقاله، قصد داریم به بررسی ویژگی ها، امکانات و خدمات رستوران های بین المللی بپردازیم و اطلاعات جامعی رو در اختیار شما قرار بدیم تا بتونید بهترین رستوران های بین المللی تهران رو پیدا کنید و از صرف غذا در اونها لذت ببرید.

فهرست مطالب

بهترین رستوران های بین المللی تهران

اگر شما به دنبال انتخاب کافه های بین المللی تهران هستید، در این مقاله، به معرفی بهترین رستوران های بین المللی تهران می پردازیم.

1- رستوران هندی تاج‌محل

وقتی حرف از هند میشه تصویر تاج محل میاد جلو چشامون. در تهران هم یه تاج محل با محیطی کاملا استثنایی داریم. رستوران تاج محل واقع در هتل تاج محل یه رستوران هندی با کلی غذاهای خوشمزه هندی با ادویه های رنگارنگ و خوش هستش. این رستوران یکی از رستوران های بین المللی خوب و با کیفیت در تهرانه که در یک ساختمان مجلل و چشم نواز در تهران قرار داره.

آدرس: ونک، خیابان شیخ بهائی جنوبی، پلاک ۲۹، رستوران هندی تاج‌محل

شماره تماس: 88035444-021

برای مشاهده اطلاعات کامل این کافه رستوران به صفحه مربوط به رستوران هندی تاج‌محل  مراجعه نمایید.

رستوران هندی تاج‌محل-رستوران های بین المللی تهران
رستوران بلک برز
نمایش ویدیو درباره رستوران بلک برز-بهترین رستوران های بین المللی تهران

2- کافه رستوران بلک برز

کافه رستوران و بیکری بلک برز یا خرس های سیاه یه کافه رستوران نیویورکی کف خیابون فرشته! اینجا بدون شک یکی از بهترین رستوران های بین المللی تهران هستش که انواع غذاهای فرنگی و بین المللی، برگر، سالاد و پاستا رو سرو میکنن. تو این کافه رستوران میتونید فیلم های خارجی ببینید و از غذاهای متنوع و خوشمزه شون لذت ببرید. همچنین در قسمت بیکری کافه رستوران بلک برز انواع سمیت، کروسان و نان و شیرینی پخته میشه.

آدرس: خیابان فرشته- مریم شرقی- کوچه امین

شماره تماس: 22054166-021

برای مشاهده اطلاعات کامل این کافه رستوران به صفحه مربوط به کافه رستوران بلک برز مراجعه نمایید.

3- رستوران لاتون

یکی از بهترین رستوران های تهران با چشم انداز پارانوما از شهر در هتل اسپیناس. رستوران لاتون یکی از بهترین رستوران های بین المللی تهران هستش که کلی خدمات و امکانات ویژه دارن و یکی از کامل ترین رستوران های تهران هستن. این رستوران دارای اتاق VIP هم هستش که میتونید جشن ها و دورهمی هاتون رو در رستوران لاتون برگزار کنید. این رستوران دارای موسیقی زنده هم هست که لذت غذارو دوچندان میکنه و شب به یاد موندنی رو برای شما و عزیزانتون رقم میزنه.

آدرس: سعادت آباد، ميدان بهرود، خیابان عابدی، خيابان 33، هتل اسپيناس پالاس

شماره تماس: 75675-021

برای مشاهده اطلاعات کامل این کافه رستوران به صفحه مربوط به رستوران لاتون مراجعه نمایید.

رستوران بین المللی لاتون
رستوران اژدها طلایی قدیمی ترین رستوران چینی در تهران

4- رستوران اژدهای طلایی

رستوران اژدهای طلایی یکی دیگه از رستوران های بین المللی و اولین رستوران چینی در ایران هستش که جزو رستوران های قدیمی تهران محصوب میشه. معماری و نمادهای فرهنگ چین رو در سرتاسر رستوران میتونید مشهاده کنید و لذت ببرید. این رستوران جزو رستوران های لوکس هستش و غذاهای چینی خوش طعم و لذیذ باعث شده تا سرزبون ها بیوفته.

آدرس: خیابان شریعتی، جنب متروی قیطریه، ابتدای بلوار صبا (اندرزگو)

شماره تماس: 22230292-021

برای مشاهده اطلاعات کامل این کافه رستوران به صفحه مربوط به رستوران اژدهای طلایی مراجعه نمایید.

5- رستوران آسیایی بامبو اکسپرس

رستوران آسیایی بامبو یکی از پیشنهاد های ویژه ما برای رفتن به رستوران های بین المللی در تهران هستش. از لحظه ای که وارد این رستوران میشید با رفتار صمیمی پرسنل رستوران مواجه میشید که حس خیلی خوبی به آدم میده. خوشمزه ترین و لذیذ ترین غذاهای بین المللی و آسیایی رو با بامبو تجربه کنید. رستوران بامبو اکسپرس یک رستوران چینی هستش که از مواد اولیه تازه و اورگانیک برای سرو غذاهاشون استفاده میکنن و بهترین آشپزها مسئولیت طبخ غذاهارو برعهده دارن.

آدرس: الهیه، خیابان گلنار، خیابان ماهرو، بن بست پناهی، برج های الهیه، برج B، رستوران آسیایی بامبو اکسپرس

شماره تماس: 22683485-021

برای مشاهده اطلاعات کامل این کافه رستوران به صفحه مربوط به رستوران آسیایی بامبو اکسپرس مراجعه نمایید.

رستوران بامبو اکسپرس

ویژگی های رستوران های بین المللی تهران

  • تنوع غذایی: رستوران های بین المللی، طیف وسیعی از غذاهای مختلف رو از سراسر دنیا ارائه میدن. از غذاهای مدیترانه ای و رستوران ایتالیایی گرفته تا غذاهای آسیایی، خاورمیانه ای و لاتین، در این رستوران ها می تونید هرچی که سلیقه‌تون حکم میکنه رو پیدا کنید.
  • کیفیت و مواد اولیه: رستوران های بین المللی تهران، به استفاده از مواد اولیه ی تازه و باکیفیت و همچنین آشپزهای مجرب و ماهر معروف هستن. این موضوع سبب شده تا غذاهای سرو شده در این رستوران ها از طعم و مزه ی بی نظیری برخوردار باشن.
  • آشپزهای مجرب: در رستوران های بین المللی تهران، آشپزهای مجرب و ماهری حضور دارند که در آشپزی انواع غذاهای بین المللی تخصص و تبحر دارند. این آشپزها با ظرافت و دقت فراوان، غذاها را طبخ می کنند و از بهترین ادویه ها و طعم دهنده ها برای ایجاد طعمی اصیل و بی نظیر استفاده می کنند.
  • فضای رستوران: رستوران های بین المللی تهران، با توجه به نوع غذا و فرهنگی که ارائه میدن، معمولا از دکوراسیونی خاص و متناسب با اون فرهنگ برخوردار هستن. همچنین رستوران با موسیقی زنده و نورپردازی مناسب، فضایی دلنشین و خاطره انگیز رو برای مشتری ها فراهم می کنه.

امکانات و خدمات رستوران های بین المللی تهران

رستوران های بین المللی تهران، خدمات رفاهی متعددی رو به مشتریاشون ارائه میدن تا آسایش و رفاه اونها رو در طول صرف غذا فراهم کنن. این خدمات شامل موارد زیر میشن:

  • پارکینگ: خیلی از رستوران های بین المللی تهران، دارای پارکینگ اختصاصی هستن تا مشتریاشون برای یافتن جای پارک با مشکلی مواجه نشن.
  • خدمات پذیرایی مجالس: بعضی از رستوران های بین المللی تهران، خدمات پذیرایی مجالس رو هم ارائه میدن و میتونن برای برگزاری جشن ها و مراسم های شما، غذا و خدمات مناسب رو تدارک ببینن.
  • وای فای رایگان: بهترین رستوران های بین المللی تهران، وای فای رایگان رو در اختیار مشتریاشون قرار میدن تا اونها بتونند در حین صرف غذا به اینترنت دسترسی داشته باشن.
  • رزرو میز: برای جلوگیری از معطلی و اتلاف وقت، می توانید از قبل میز خود را در رستوران های بین المللی تهران رزرو کنید.
  • ارائه ی خدمات به زبان های مختلف: در بعضی از رستوران های بین المللی تهران، پرسنل به زبان های مختلف مسلط هستن و می تونن به مشتریای خارجی خدمات ارائه بدن.
در کافه گردی تهران بخوانید :

کافه های شهرک غرب | معرفی بهترین کافه ها در محله شهرک غرب تهران

سخن پایانی

رستوران های بین المللی تهران، با ارائه ی طیف وسیعی از غذاهای متنوع و باکیفیت از سراسر دنیا، فضایی دلنشین و خدمات رفاهی متعدد، میتونن گزینه ای ایده آل برای صرف غذا در کنار دوستان و خانواده، برگزاری جشن ها و مراسم های خاص و یا تجربه ی طعم های جدید باشن. انتخاب رستوران مناسب، به سلیقه ی شما، نوع غذایی که به آن علاقه دارید، بودجه و موقعیت مکانی شما بستگی داره. با در نظر گرفتن این موارد می تونید رستوران بین المللی مناسب خودتون رو در تهران پیدا کرده و از یک تجربه ی غذایی منحصر به فرد لذت ببرید.

در پایان، لازم به ذکر است که رستوران های بین المللی تهران، به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری این شهر، میتونن برای گردشگرای داخلی و خارجی جذاب و دیدنی باشن. امیدواریم این مقاله اطلاعات مفیدی رو در اختیار شما قرار داده باشه و شما رو در انتخاب رستوران بین المللی مناسب راهنمایی کرده باشه.

نظرات کاربران

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

جدیدترین مقالات

0.0/5
0.0/5
0.0/5
0.0/5
فیلتر پیشرفته
نوع
فیلتر نوع - مالتی
امکانات
فیلتر امکانات - مالتی
موقعیت مکانی
فیلتر موقعیت مکانی - مالتی
نوع فضا
فیلتر نوع فضا - مالتی