لوگو کافه گردی تهران
لوگو کافه گردی تهران

بهترین رستوران های هندی تهران

لیست رستوران های هندی در تهران به همراه نقشه، آدرس دقیق، تلفن ، عکس، امکانات و ویژگی های آنها

لیست رستوران های هندی تهران

0.0/5
شیخ بهایی
0.0/5
مفتح جنوبی
0.0/5
یوسف آباد
0.0/5
طالقانی

معرفی بهترین رستوران های چینی در تهران

هندوستان کشوری با فرهنگ و تاریخ غنیه که غذاهاشون هم از تنوع و جذابیت خاصی برخوردار هستن. غذاهای هندی به دلیل استفاده از ادویه‌های زیاد، طعمی تند و لذیذ دارن که طرفدارای زیادی در سراسر جهان دارن. در تهران هم رستوران‌ هندی متعددی وجود دارن که با ارائه انواع غذاهای هندی، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی از طعم‌های تند و لذیذ این کشور را برای مشتریان خود فراهم میکنن.

فهرست مطالب

رستوران هندی تهران

ویژگی‌ های رستوران‌های هندی تهران

رستوران‌ هندی تهران معمولاً دارای ویژگی‌ های زیر هستن:

  • فضای دنج و جذاب: بعضی از رستوران ‌های هندی تهران دارای فضای سنتی با تزئینات و دکوراسیون هندی هستن. این رستوران‌ها با ایجاد فضای گرم و دنج، شما رو به سفری به هندوستان دعوت می‌کنن. یه سری دیگه از رستوران‌ های هندی تهران دارای فضایی مدرن و امروزی هستن. این رستوران‌ها با دکوراسیونی شیک و مدرن، فضایی متفاوت و جذاب رو برای شما فراهم می‌کنن.
  • سرو غذاهای متنوع: رستوران‌ هندی تهران انواع غذاهای هندی رو به مشتریاشون ارائه میدن. این غذاها شامل انواع کاری، بریانی، نان‌ های هندی، دسرها و نوشیدنی‌ های هندی میشن.
  • سرو غذاهای گیاهی: رستوران‌ هندی معمولاً غذاهای گیاهی هم به مشتری ها ارائه میدن. این غذاها برای افراد گیاهخوار و افرادی که رژیم غذایی خاصی دارن، گزینه مناسبی هستن.
  • تنوع بالای غذاها و نوشیدنی‌ها: رستوران‌های هندی تهران با تنوع بالای غذاها و نوشیدنی‌های سنتی و مدرن هندی، پاسخگوی سلیقه‌های مختلف هستند. تو این رستوران‌ها می‌توانید انواع غذاهای گوشتی، گیاهی، دریایی، بریانی، تندوری، کباب، سوپ، سالاد و دسر هندی رو سفارش بدید.
  • قیمت‌های مناسب: رستوران ‌های هندی تهران معمولاً قیمت‌های مناسبی دارن. شما میتونید با صرف هزینه‌ای معقول، از غذاهای خوشمزه و لذیذ هندی لذت ببرید.
  •  
در کافه گردی تهران بخوانید :

رستوران با موسیقی زنده | معرفی بهترین رستوران های موسیقی زنده در تهران

انواع غذاهای رستوران‌ هندی تهران

رستوران‌ های هندی در تهران انواع غذاهای هندی رو به مشتری های خودشون ارائه میدن. غذاهای هندی بسیار متنوع هستن و از طیف گسترده‌ای از ادویه‌ها استفاده میشه. بعضی از غذاهای معروف هندی که در رستوران های هندی تهران سرو میشن شامل غذاهای زیر میشن:

  • کاری: خورش کاری یا کاری یک واژه مادر برای اشاره به‌ شماری از خوراک هاست که منشأ اونها در آشپزی شبه قاره هند هستش. ویژگی مشترک میان این غذاها استفاده از ترکیبی پیچیده از ادویه جات ترشی جات و گیاهاست که معمولاً مخلوطی از زردچوبه، زیره سبز، زنجبیل تازه یا خشک شده و فلفل تند هست. استفاده از این اصطلاح به‌طور کلی محدود به غذاهاییه که در یک سس آماده میشه. کاری که در ایالات جنوبی هند طبخ میشه تو بعضی از رستوران های هندی تهران با برگی از درخت کاری ادویه دار میشه.
  • بریانی: بریانی هندی یک غذای ایرانی، هندی، مغولیه که هم تندی غذاهای هندی رو داره هم پلو و برنج ایرانی. یک غذای سنتی با سابقه ۵۰۰ ساله که شباهت‌هایی با ته‌چین ایرانی داره. اگه به خوردن غذاهای تند و طعم‌دار علاقه دارید حتما بریانی هندی رو در این رستوران های هندی در تهران امتحان کنید.
  • نان ‌های هندی: نان ‌های هندی از انواع مختلفی مثل اوتاپام، آدای، ایدیاپام و پانیارام تشکیل شدن که هر کدوم طعم و بافت متفاوتی دارن.
  • دسرها: دسرهای هندی هم تنوع زیادی دارن و از انواع میوه‌ها، آجیل‌ها و ادویه‌ها تهیه میشن.
  • چیکن کاری: این غذای خوشمزه از مرغ، ادویه و شیر نارگیل تهیه میشن.
  • دال: دال عدس تو هند غذای بسیار محبوبیه و طرفدارای زیادی داره. اما این محبوبیت فقط به هند ختم نمیشه. در رستوران هندی تهران و جنوب ایران و شهرهایی مثل بوشهر و آبادان هم، این غذا از محبوبیت بسیاری برخورداره. این غذای گیاهی از عدس، برنج و ادویه تهیه میشه.
  • چیکن تیکا ماسالا: در واقع پخت مرغ با سس مخصوص هندی و ادویه هاست که خیلی خوشمزست و همراه با پلو ایرانی طعم بسیار دلچسبی داره. چیکن تیکا ماسالا طعم خوشمزه یک مرغ لطیف پخته شده با خامست.

سخن پایانی

رستوران‌ های هندی تهران گزینه مناسبی برای افرادی هستش که دنبال تجربه‌ متفاوت از غذاهای تند و لذیذ هندی هستن. با توجه به نکاتی که تو این مقاله ذکر شد، میتونید رستوران هندی مناسب رو با استفاده از کافه گردی تهران برای خودتون انتخاب کنید و تجربه‌ فراموش‌ نشدنی از طعم‌ غذاهای هندوستان داشته باشید.

جستجو بر روی نقشه

نظرات کاربران

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

جدیدترین مقالات

0.0/5
0.0/5
0.0/5
0.0/5
فیلتر پیشرفته
نوع
فیلتر نوع - مالتی
امکانات
فیلتر امکانات - مالتی
موقعیت مکانی
فیلتر موقعیت مکانی - مالتی
نوع فضا
فیلتر نوع فضا - مالتی