لوگو کافه گردی تهران
لوگو کافه گردی تهران

رستوران های برج میلاد

لیست رستوران های برج میلاد تهران به همراه نقشه، آدرس دقیق، تلفن ، عکس، امکانات و ویژگی های آنها

رستوران های برج میلاد تهران

برج میلاد، بلند قامت ترین نماد پایتخت، در کنار جاذبه های توریستی و دیدنی خودش، میزبان رستوران های متعددی هم هست که هر کدام تجربه‌ای منحصر به فرد از صرف غذا رو برای شما رقم می‌زنن. در این مقاله سفری به این رستوران های برج میلاد و بالا رفته در بلندای آسمان تهران خواهیم داشت و شما رو با ویژگی ها، امکانات، خدمات و تنوع غذایی اونها آشنا خواهیم کرد.

رستوران های برج میلاد تهران با ارائه ی طیف وسیعی از منوها با سبک های ایرانی، بین المللی و فست فود، هر سلیقه ای رو راضی می کنن. از غذاهای سنتی ایرانی و خاورمیانه ای گرفته تا فست فود و غذاهای بین المللی، در رستوران های برج میلاد می تونید هر اونچه که سلیقه‌تون رو راضی میکنه، پیدا کنید. علاوه بر تنوع در غذا، بهترین رستوران های برج میلاد تهران با دکوراسیون های متنوع و مدرن، فضایی متناسب با هر سلیقه ای رو فراهم کردن. از رستوران های لاکچری تهران برای مراسم خاص گرفته تا رستوران های خانوادگی و صمیمی برای دورهمی های دوستانه، در برج میلاد می تونید رستورانی با فضایی دلخواه خودتون رو پیدا کنید.

در این مسیر همراه ما باشید تا طعم لذت غذا رو در کنار چشم اندازی بی نظیر از شهر تجربه کنید و خاطره ای به یاد موندنی رو برای خودتون بسازید.

فهرست مطالب

بهترین رستوران های برج میلاد

اگر شما به دنبال انتخاب رستوران های برج میلاد هستید، در این قسمت، به معرفی بهترین رستوران های برج میلاد می پردازیم.

1- رستوران گردان برج میلاد

یکی از خاص ترین رستوران های برج میلاد بدون شک این رستوران هستش. رستوران گردان در ارتفاع 276 متری برج میلاد قرار داره. این رستوران هر یک ساعت یک دور کامل میچرخه و نمای 360 درجه از تهران رو به شما هدیه میده و لحظات به یاد موندنی رو برای شما و عزیزانتون رقم میزنه.

ساعت کاری رستوران گردان برج میلاد: 12 الی 15 – 19 الی 24

شماره تماس: 72809-021

برای مشاهده اطلاعات کامل این رستوران به صفحه مربوط به رستوران گردان برج میلاد مراجعه نمایید.

رستوران گردان برج میلاد
کافه رستوران سنتی ایوان برج میلاد

2- کافه رستوران سنتی ایوان برج میلاد

کافه رستوران سنتی ایوان برج میلاد یکی از بهترین رستوران های برج میلاد که از محبوبیت بالایی برخورداره. دلیل محبوبیت این رستوران خدمات ویژه و همچنین سرو غذاهای باکیفیتشون هستش. این رستوران در ضلع غربی برج میلاد قرار داره که چشم اندازی بی نظیر از شهر تهران به شما نشون میده. ایوان، یه رستوران با موسیقی زنده هم هستش که لذت غذا خوردن تو این رستوران رو دوچندان میکنه.

ساعت کاری کافه رستوران سنتی ایوان برج میلاد: 10 صبح الی 16 – 19 الی 24 

شماره تماس: 88620311-021

3- رستوران ویژه برج میلاد

این رستوران همونطور که از اسم پیداس ویژه و خاصه. رستوران ویژه برج میلاد، 3 طبقه بالاتر از رستوران گردان برج میلاد قرار داره که یه منظره بی نظیر از تهران رو میتونی از این رستوران مشاهده کنید. بهترین سرآشپز ها در آشپزخانه این رستوران، بهترین غذاهارو سرو میکنن و همین موضوع باعث شده رستوران ویژه برج میلاد به یکی از بهترین رستوران های برج میلاد تبدیل بشه.

ساعت کاری رستوران ویژه برج میلاد: 12 الی 15 – 19 الی 24

شماره تماس: 88620381-021

رستوران ویژه برج میلاد
فست‌فود رستوران فرش‌وی

4- فست‌فود رستوران فرش‌وی

اگه تو این رستوران غذا بخورید عاشقش میشید. فست فود فرش وی یکی از بهترین فست فود های تهران هستش و به طعم غذاهاش معروفه و طرفدارای زیادی داره. هر نوع پیتزایی که بخواید تو منوی فست فود رستوران فرش وی پیدا میشه و با بهترین مواد اولیه و با بالاترین کیفیت سرو میشه. این رستوران در ضلع غربی گذرگاه ورودی برج میلاد قرار داره و تجربه بی نظیری از رستوران گردی رو براتون رقم میزنه.

ساعت کاری فست فود رستوران فرش وی: 11 صبح الی 1 بامداد

شماره تماس: 88620390-021

5- فودکورت برج میلاد

فودکورت برج میلاد یکی از محبوب ترین گزینه های رستوران برج میلاد هستش. فودکورت برج میلاد دارای 18 غرفه‌اس و از انواع غذاهای سنتی ایرانی و بین‌المللی تشکیل شده که پاسخ گوی نیاز همه نوع سبک هست. فودکورت در طبقه چهارم برج میلاد قرار داره که درکنار طعم بی نظیر غذا میتونید از چشم انداز زیبا این رستوران های برج میلاد لذت ببرید.

ساعت کاری فودکورت برج میلاد: 10 صبح الی 24

شماره تماس: 8585-021

فودکورت برج میلاد

ویژگی رستوران های برج میلاد

  • چشم انداز بی نظیر: یکی از امتیازات برجسته رستوران های برج میلاد، چشم انداز فوق العاده اونها به شهر تهران هستش. صرف غذا در حالی که کلان شهر زیر پاتون پهناور شده، تجربه ای بی نظیر و به یاد موندنی خواهد بود. رستوران های برج میلاد تهران با نمای 360 درجه ای خودشون از شهر تهران، این چشم انداز رو به طور کامل به شما هدیه میدن.
  • خدمات و امکانات: علاوه بر تنوع در غذا و چشم انداز، بهترین رستوران های برج میلاد خدمات و امکانات جانبی متعددی رو هم ارائه میدن. رستوران با موسیقی زنده، برگزاری مراسم و جشن ها، خدمات پذیرایی و پارکینگ اختصاصی از جمله این خدمات هستن.
  • دسترسی آسان: برج میلاد در مکانی مرکزی و با دسترسی آسان از طریق مترو، اتوبوس و تاکسی قرار گرفته. همونطور که اشاره شد پارکینگ اختصاصی برج میلاد هم خیال شما را از بابت جای پارک راحت می کنه.
در کافه گردی تهران بخوانید :

رستوران کره ای در تهران | لیست بهترین رستوران های کره ای تهران به همراه نقشه، آدرس دقیق، تلفن ، عکس، امکانات و ویژگی های آنها

سخن پایانی

رستوران های برج میلاد با ارائه ی طیف وسیعی از منوها، چشم اندازهای بی نظیر، خدمات متنوع و فضایی دلنشین، مقصدی ایده آل برای صرف غذا در کنار خانواده، دوستان و یا تجربه ای خاص و عاشقانه هستن. در این رستوران ها می تونید طعم لذیذ غذا رو در کنار تماشای چشم اندازی منحصر به فرد از کلان شهر تهران تجربه کنید و خاطره ای به یاد موندنی رو برای خودتون رقم بزنید.

انتخاب بهترین رستوران در برج میلاد تهران با توجه به تنوع رستوران ها ممکن کمی دشوار باشه.  برای انتخاب رستوران مورد نظرتون به نوع غذا، فضای رستوران، چشم انداز و قیمت اونها توجه کنید. با در نظر گرفتن این موارد می تونید رستوران مناسب خودتون رو در برج میلاد پیدا کنید و از تجربه ای منحصر به فرد از صرف غذا در این مکان خاص لذت ببرید.

نظرات کاربران

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

جدیدترین مقالات

0.0/5
0.0/5
0.0/5
0.0/5