لوگو کافه گردی تهران
لوگو کافه گردی تهران

بهترین کافه های تهران

لیست بهترین کافه های تهران به همراه نقشه، آدرس دقیق، تلفن ، عکس، امکانات و ویژگی های آنها

لیست کافه های تهران

0.0/5
فرمانیه
5.0/5
تجریش
0.0/5
شهرک غرب
4.0/5
زعفرانیه

کافه های تهران

تهران، پایتخت ایران، شهری پرانرژی و پرآوازه هستش که همواره در حال توسعه و تغییر بوده. یکی از ویژگی ‌های جذاب تهران، فراوانی کافه ‌ها و رستوران ‌های متنوع و پر رنگ و لعابشه. از کافه ‌های سنتی با ارزش تاریخی گرفته تا کافه ‌های مدرن و طراحی شیک، هرکدوم داستان ویژه‌ ای دارن و به گونه ‌ای یک تیکه از فرهنگ و زندگی شهری رو به نمایش میزارن. در این مقاله تصمیم داریم به بررسی و معرفی بهترین کافه‌ های تهران بپردازیم. خوبه بدونید از اماکنی که برای صرف صبحانه‌ سریع می شه بهشون سر زد تا محل ‌هایی که برای گذروندن یک بعدازظهر آرامش ‌بخش به اونجا می شه رفت، همه داخل این فهرست قرار دارن.

فهرست مطالب

کافه تهران

بهترین کافه های تهران

واسه این که بتونیم بهتر راهنمایی تون کنیم و خاص ترین کافه های تهران رو معرفی کنیم، سعی کردیم لیست بهترین کافه های تهران رو براتون آماده کنیم. بدون شک برای انتخاب و یافتن بهترین کافه های تهران می تونید از محتوای ادامه مقاله بیشترین بهره رو ببرید و آدرس کافه های زیبای تهران رو پیدا کنید.

1- کافه گودو لولاگر

کافه گودو لولاگر از بهترین کافه های تهران محسوب می شه. خوبه بدونید لوکیشن منحصر به فرد کافه گودو لولاگر باعث شده این کافه مورد توجه علاقه‌ مندان به فضاهای سنتی قرار بگیره. این کافه رستوران در خیابان حافظ واقع شده و یکی از بهترین کافه های منطقه شناخته می شه. در کافه گودو لولاگر علاوه بر فضای دلنشین و نوستالژیک، امکانات متنوعی هم برای مهمانان فراهم شده که شامل سرو صبحانه، ناهار و شام از ساعت 8 صبح تا 23:30، منو بار، منو غذای ایرانی و فرنگی می ‌شه.  همچنین، این کافه رستوران دارای سالن ‌های خصوصی با ظرفیت ‌های مختلف (10، 12 و 20 نفره) هستش که برای برگزاری مراسم و جلسات خصوصی می شه ازش نهایت بهره رو برد.

کافه گودو لولاگر
بهترین کافه های تهران
نمایش ویدیو درباره بهترین کافه های تهران

از اون جایی که این کافه دارای فضایی دوست داشتنی برای قرارهای دو نفره هستش، می ‌تونید در اون لحظات خوبی رو در کنار عزیزاتون سپری کنید و از محیطی دلنشین و آرام لذت ببرید. همچنین برای عکاسی مدلینگ و پوشاک، عکاسی زوج، عکاسی خانوادگی، عکاسی پرتره و عکاسی تولد هم می‌ تونید از فضای جذاب و قدیمی این کافه استفاده کنید و لحظات خاطره ‌انگیزی رو به یادگار بسپارید.

آدرس: تهران، خیابان حافظ، خیابان نوفل لوشاتو، نبش لولاگر پلاک ۵۴

شماره تلفن: 02166759271  _  09388600530 

ساعات کاری: شنبه تا جمعه از ساعت 8 صبح تا 11 شب

آدرس اینستاگرام: godo.lolagar@

برای مشاهده اطلاعات کامل این کافه به صفحه مربوط به کافه گودو لولاگر مراجعه نمایید.

2- کافه ساعدی نیا

کافه ساعدی نیا در منطقه تجریش و فرمانیه واقع شده و فضایی جذاب و دل ‌انگیز رو برای علاقه‌ مندان به فراهم کرده. این کافه از بهترین کافه های تهران محسوب می شه. منوی بار این کافه شامل انواعی شکلات دست‌ ساز، سوهان و شیرینی ‌های خوشمزه است. شما می‌ تونید از نزدیک شاهد تولید شکلات از دانه کاکائو باشید و از این عملیات جذاب لذت ببرید. این فضا برای عکاسی مدلینگ، عکاسی پرتره و شخصی، عکاسی دو نفره و تولد مناسب هستش. با فضای دلنشین و جذاب کافه ساعدی نیا، می ‌تونید عکس ‌های شیرین و جذابی بگیرید که موندگار بشن.

کافه ساعدی نیا شعبه تجریش
کافه ساعدی نیا تهران
نمایش ویدیو درباره کافه ساعدی نیا تهران

اگه دوستدار رفتن به کافه ‌های جدید و میل کردن شیرینی ‌های خوشمزه هستید، حتماً سری به یکی از شعبه‌ های ساعدی نیا بزنید. تیم پرانرژی و جوان اینجا شما رو با محصولات خودشون به دنیایی از لذت و شیرینی خواهند برد.

آدرس شعبه فرمانیه : تهران، خیابان لواسانی (فرمانیه)، بعد از تقاطع دیباجی، لاین کندرو، نبش کوچه شب بو

آدرس شعبه تجریش: تهران، خیابان ملکی (سعد آباد)، نبش ارگ تجریش

شماره تلفن: 02126878209

ساعت کاری: شنبه تا جمعه از 7 صبح الی 11 شب

آدرس اینستاگرام: saediniacafe@

برای مشاهده اطلاعات کامل این کافه به صفحه مربوط به کافه ساعدی نیا مراجعه نمایید.

3- کافه بن پن

خوبه بدونید از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب، هر زمان که دلتون خواست شیرینی بخورید و یک فنجان قهوه داغ صرف کنید می تونید به کافه بن پن، از بهترین کافه های تهران سر بزنید. این کافه از بهترین کافه ‌های شهرک غرب هستش و با فضای آرام و دل ‌انگیز داخلی و خدمات بیرونی، تونسته افراد زیادی رو مجذوب خودش کنه. اگه دنبال صرف صبحانه خوشمزه‌ هستید، پیشنهاد می کنیم کافه بیکری بن پن رو امتحان کنید. بن پن از جمله بهترین کافه رستوران های تهران هستش که با با سقف بلند و دکوراسیون مینیما تونسته رضایت زیادی رو بدست بیاره.

کافه بن پن
کافه های تهران
نمایش ویدیو درباره کافه های تهران

اگه عکاسی مدلینگ، عکاسی تولد، صنعتی یا پرتره رو دوست دارید، کافه بن پن انتخاب مناسبی برای شماست. فضای مینیمالیستی این کافه برای عکاسی ایده ‌آل مناسبه. در کافه بیکری، می تونید ساعت‌ ها رو در آرامش سپری کنید. فضای دوست ‌داشتنی و حس خوبی که در این کافه حاکم هست، تجربه خوشایندی رو برای شما فراهم می‌ کنه. بنابراین، این کافه برای کافه ‌گردی گزینه مناسبی محسوب می شه.

آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان،  تقاطع درختی

شماره تلفن: 02188591034

ساعت کاری: از شنبه تا چهارشنبه از 8 صبح تا 12 شب

آدرس اینستاگرام: bonpain.ir@

برای مشاهده اطلاعات کامل این کافه به صفحه مربوط به کافه بیکری بن پن مراجعه نمایید.

4- کافه ایستگاه

اگه دنبال پیدا کردن یک ایستگاه خوشمزه برای صرف انواع غذاها و نوشیدنی ‌ها به علاوه فضای جذاب برای کار فریلنسری هستید، کافه ایستگاه گزینه‌ مناسبی برای شماست. خوبه بدونید این کافه جزو کافه های انقلاب هستش و برای انجام کارهای فریلنسری بسیار مناسبه. از امکانات این کافه می‌ شه به امکان برگزاری تولد، صرف صبحانه، منو بار، منو غذای ایرانی و منو غذای فرنگی اشاره کرد. کافه ایستگاه با دارا بودن دکوراسیون جذاب و فضای دوست‌ داشتنی یک محیط ایده ‌آل از بهترین کافه های تهران محسوب می شه. این کافه برای کسانی هستش که دنبال یک مکان مناسب برای کار فریلنسری هستن.

کافه ایستگاه تهران
بهترین کافه های تهرانن
نمایش ویدیو درباره بهترین کافه های تهران

آدرس:  تهران، خیابان انقلاب، روبروی تئاترشهر، نبش کوچه بالاور، پلاک 855

شماره تماس: 02166410006

ساعت کاری: از شنبه تا جمعه از ساعت 7 صبح تا 12 شب

آدرس اینستاگرام: station_cafe_@

برای مشاهده اطلاعات کامل این کافه به صفحه مربوط به کافه ایستگاه مراجعه نمایید.

5- کافه رستوران نگیما

کافه نگیما در منطقه قیطریه، یکی از کافه های لاکچری تهران هستش که با دارا بودن محیطی کلاسیک و مدرن طرفدارهای زیادی رو به سمت خودش جلب کرده. این کافه رستوران غذاهای فرنگی و برگر رو با کیفیت بالا ارائه می‌ ده. می ‌تونید انواع نوشیدنی ‌های سرد و گرم رو در اون میل کنید. این کافه رستوران امکاناتی از قبیل اینترنت رایگان، قلیان و خدمات بیرون بر رو فراهم می‌ کنه. اگه دنبال کافه رستوران خوب در تهران هستید، پیشنهاد می کنیم به کافه نگیما سر بزنید.

کافه تهران
کافه نگیما
نمایش ویدیو درباره کافه نگیما

آدرس: تهران، قیطریه، روبروی پارک قیطریه، خیابان خراسانی، پلاک13/2

شماره تماس: 02122241931

ساعت کاری: از شنبه تا جمعه از ساعت 8 صبح تا 12 شب

آدرس اینستاگرام: negimahcoferesturant@

6- کافه ژوان

کافه ژوان از بهترین کافه ‌های تهران با فضایی دل ‌پذیر و دنج هستش. این کافه امکان رزرو رو فراهم کرده و برای خدمت به مشتریان خودش، سبک آشپزی فست فود رو ارائه می‌ ده. از امکانات این کافه می‌ شه به پرداخت الکترونیک و پارکینگ خیابانی رایگان اشاره کرد. میزبانی از مشتریان در فضای دلنشین و بانمک این کافه، باعث شده تا طرفداران بسیار زیادی رو نصیب خودش کنه. منوی ژوان شامل ارائه صبحانه، ناهار و میان‌ وعده ‌های متنوعی هستش. خوبه بدونید پیتزاهای ژوان جزو محبوب ‌ترین‌ ها هستند.

کافه ژوان
خاص ترین کافه های تهران
نمایش ویدیو درباره خاص ترین کافه های تهران

آدرس: تهران، سعادت اباد، بلوار دریا

شماره تماس: 02186128640

ساعت کاری: از شنبه تا جمعه از 8 صبح تا 12 شب

آدرس اینستاگرام: zheonecafe@

7- کافه شمرون

کافه شمرون یکی از بهترین کافه های تهران محسوب می شه که واقعا جلب توجه می کنه. با همون اولین نگاه، متوجه می شید که دکوراسیون این کافه نسل جدیده و اون حس خاص آرامش رو براتون پدید میاره. اولین بار این کافه در سال ۱۳۸۹ احداث شده و در حال حاضر چند شعبه دیگه هم در تهران داره. وقتی عکس کافه شمرون رو می بینید، انگار دارید آثار هنری نگاه می کنید. منوی این کافه بسیار متنوع هستش و انواع نوشیدنی ‌ها، کیک‌ ها، بستنی ‌ها و دسرها رو ارائه می ‌ده که برای صرف صبحانه سلف سرویس در تهران و میان وعده عالیه. خوبه بدونید از وقتی که کافه شمرون شروع به کار کرده، همیشه سعی کرده بهترین غذاها و نوشیدنی‌ ها رو سرو کنه و این عمل باعث شده که مشتری‌ هاش همیشه راضی باشن. فضای داخلی و دکوراسیون این کافه واقعا جذابه.

کافه شمرون
کافه های زیبا تهران
نمایش ویدیو درباره کافه های زیبا تهران

آدرس شعبه چیتگر: دریاچه خلیج فارس، باملند، بلوک B2 

آدرس شعبه مگامال: اکباتان، مگامال، همکف، راهرو بانک ملت

آدرس شعبه سعادت آباد: سعادت آباد، روبروی بیمارستان مدرس

آدرس شعبه نیایش: جنت آباد، نیایش مال، طبقه -۱

شماره تماس شعبه چیتگر:  02140447341

شماره تماس شعبه مگامال: 02144640667

شماره تماس شعبه سعادت آباد: 02122383589

شماره تماس شعبه نیایش: 02148814609

ساعت کاری: لازم به ذکره ساعت کاری تمامی شعبات از شنبه تا چهارشنبه 9 صبح تا 11 شب هستش

آدرس اینستاگرام: cafeshemroon@ 

برای مشاهده اطلاعات کامل این کافه به صفحه مربوط به کافه شمرون مراجعه نمایید.

8- کافه کاریز

کافه کاریز هم یکی از بهترین کافه های تهران حساب می شه، مخصوصا برای دورهمی ‌ها و قرارهای عاشقانه، جای دنج و باصفایی داره. منوی این کافه انواع غذاها و نوشیدنی ‌ها رو در بر می گیره. خوبه بدونید فضای داخلی این کافه هم واقعا شیک و زیباست. فضای باز این کافه روباز تهران هم جزء دلنشین ‌ترین و زیباترین قسمت‌ های کافه حساب می شه مخصوصا کنار حوض و گلدان‌ ها، حس می ‌کنید دارید توی یک باغ می ‌شینید.

کافه کاریز
بهترین کافه های تهران
نمایش ویدیو درباره بهترین کافه های تهران

آدرس: تهران، خيابان شريعتي، خيابان دولت، نبش نعمتي(كيكاووس)، باغ خانه شاعران ايران

شماره تماس: 02122617179

ساعت کاری: از شنبه تا جمعه از 9 صبح الی 12 شب

آدرس اینستاگرام: kariz.garden.cafe@ 

برای مشاهده اطلاعات کامل این کافه به صفحه مربوط به کافه کاریز مراجعه نمایید.

9- کافه کارزین

نام کافه ‌های کارزین از بهترین کافه های تهران، از شهری در فارس الهام گرفته شده. این کافه ها توسط یک واحد مدیریتی تحت نظارت قرار می ‌گیرند. هدف سازمانی کافه های کارزین ارائه بهترین خدمات به مشتریانشون هستش. خوبه بدونید از اولین روزهای شروع فعالیت، کارزین کارگاه شیرینی ‌پزی خودش رو راه‌ اندازی کرده که کلی کیک، شیرینی و دسر رو برای شعبه‌ هاش فراهم می‌ کنه. کارزین تلاش می‌ کنه تا با انتخاب مکان ‌های خاص و طراحی محیط دلنشین، یه فضای گرم و دوستانه رو برای دورهمی‌ های دوستانه و خانوادگی ایجاد کنه.

کافه کارزین
بهترین کافه های تهران
نمایش ویدیو درباره بهترین کافه های تهران

آدرس شعبه پاسداران: پاسداران، گلستان یکم، نبش پایدار فرد

آدرس شعبه شهرک غرب: شهرک غرب، ایران زمین، باغ راه فدک

شماره تماس شعبه پاسداران: 02174052203

شماره تماس شعبه شهرک غرب:  02174052253

ساعت کاری: از شنبه تا جمعه از 8 صبح تا 12 شب

آدرس اینستاگرام: cafekarzin@

برای مشاهده اطلاعات کامل این کافه به صفحه مربوط به کافه کارزین مراجعه نمایید.

10- کافه رنسانس

کافه رنسانس از کافه های معروف تهران به شمار میاد و یکی از جذاب‌ ترین کافه رستوران ‌های شهرک غرب، هستش. فضای داخلی این رستوران با تلفیقی از چوب، رنگ‌ های روشن و گیاهان سبز مثل کاکتوس‌ های بزرگ خیلی دلنشینه و مثل یه لوکیشن عکاسی به سبک بوهمیان محسوب می شه. اگه به عکاسی پرتره، مدلینگ یا حتی عکاسی زوج و خانوادگی علاقه دارید، اینجا با دارا بودن سبک بوهمیان یه گزینه فوق ‌العاده‌ به شمار میاد. محیط ساده و در عین حال بی ‌نظیر کافه رنسانس، برای قرارهای دوستانه و کاری هم می ‌تونه گزینه‌ مناسبی باشه. 

کافه های زیبا در تهران
کافه رنسانس
نمایش ویدیو درباره کافه رنسانس

اگه دنبال رستورانی به سبک چیدمان بوهمی هستید، رنسانس خیلی گزینه خوبی محسوب می شه، مخصوصا با پیتزا و پاستاهایی که خمیرشون دست ‌ساز و بسیار خوشمزه است، می تونید خاطره خوبی برای خودتون رقم بزنید.

آدرس: تهران، شهرک غرب بلوار دادمان، بعد از بیمارستان آتیه، بین بوستان و‌گلستان، پلاک 41

شماره تماس: 02188565600

ساعت کاری: از شنبه تا جمعه از 8 صبح تا 11 شب

آدرس اینستاگرام: renaissanse_restaurant@

برای مشاهده اطلاعات کامل این کافه به صفحه مربوط به کافه رنسانس مراجعه نمایید.

در کافه گردی تهران بخوانید :

کافه صبحانه | لیست بهترین کافه برای صبحانه تهران به همراه نقشه، آدرس دقیق، تلفن ، عکس، امکانات و ویژگی های آنها

نکاتی برای انتخاب بهترین کافه تهران

بدون شک بهترین کافه برای هر کسی می ‌تونه متفاوت باشه، ولی دونستن چند تا نکته می ‌تونه کمک کنه تا بهترین و ایده آل ترین کافه رو پیدا کنید.

  • محیط کافه: اولین چیزی که واقعاً مهمه، محیط کافه هستش. از خودتون بپرسید دوست دارید تو محیط آروم و دلپذیر بشینید یا جایی که پر از جنب و جوشه؟ احتمالا بعد پاسخ این سوال نصف راه رو برای پیدا کردن بهترین کافه تهران طی کردید.
  • صرف نوشیدنی یا غذا؟: از خودتون بپرسید دوستدارید داخل محیط کافه چی صرف کنید؟ قهوه؟ نوشیدنی های خنک تابستونی و یا انواع غذا؟ طبق جواب این سوال می تونید کافه مورد نظرتون رو پیدا کنید.
  • موقعیت: بهتره کافه ‌ای رو انتخاب کنید که به راحتی بتونید بهش دسترسی داشته باشید. کافه‌ ای که زیاد دور نباشه و به سرعت بشه بهش رسید، گزینه خوبی محسوب می شه.
  • قیمت: بودجه ای که برای کافه رفتن در نظر گرفتید چقدره؟ کافه‌ ای رو انتخاب کنید که با بودجه‌ تون سازگار باشه.
  • خدمات اضافی: می تونید به داشتن امکانات اضافی مثل وای ‌فای رایگان، پریز برق و… هم توجه کنید.
  • توجه به نظرات دیگران: توجه نظرات و تجربیات دیگران در کافه گردی تهران هم می ‌تونه بهتون کمک کنه. می تونید به یکی از کافه‌ هایی که دیگران پیشنهاد می ‌کنند، سر بزنید.

نظرات کاربران

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

جدیدترین مقالات

0.0/5
0.0/5
0.0/5
0.0/5
فیلتر پیشرفته
نوع
فیلتر نوع - مالتی
امکانات
فیلتر امکانات - مالتی
موقعیت مکانی
فیلتر موقعیت مکانی - مالتی
نوع فضا
فیلتر نوع فضا - مالتی